Popularna društvena mreža isprobava opcije koje bi joj omogućile trpanje propagandnih sadržaja u (zasad) neokaljen svijet Reelsa, Facebookovog odgovora TikToku
Instagram je poznat po stavljanju reklama u svaki kutak aplikacije, što znači da je bilo pitanje vremena kad će one stići i u Reels.
Kompanija je objavila da će reklame u svojoj kopiji TikToka početi testirati u Indiji, Brazilu, Njemačkoj i Australiji uz plan proširenja na druge države tijekom idućih nekoliko mjeseci.
Reklame mogu trajati do 30 sekundi te, kao Reelsi, izgledaju slične onima koje imate u Storiesima, s time da ćete ove moći komentirati.
Facebook je također, prenosi Verge, predstavio i nove reklamne naljepnice za Storiese koji će se testirati 's izabranim oglašivačima' i tvorcima tijekom idućih nekoliko tjedana.
Kompanija je nove reklamne naljepnice najavila prošli mjesec, objasnivši potez kao otkrivanje prodajnog potencijala još jednog elementa njihove platforme. Kreatori sadržaja će, naravno, dobiti mali dio zarade.
Reklamne naljepnice će se prvo isprobati na Facebooku.
Reklame u Reelsima ne dolaze kao preveliko iznenađenje, s obzirom da matična kompanija zarađuje na njima. Ono što nismo očekivali da je Facebook u program uveo mogućnost kupovine putem Reelsa prije nego što je uveo reklame. Razlog je, pretpostavljamo, u tome da Facebook nije htio odbiti ljude od platforme, pa ih je do posljednjeg trenutka 'štedio' od reklama.
Na kraju krajeva, ako nemate publiku kojoj ćete servirati reklame, na njima ne možete zaraditi.
Uz nadolazeće reklamne naljepnice sve veći broj ljudi, ako ništa drugo, može umočiti prste u svijet influencinga.