Nakon što je prikupila gotovo 30 milijuna korisnika na Appleovoj mobilnoj platformi iOS, popularna aplikacija sprema se za pohod na ostatak mobilnog svijeta
Aplikacija za dijeljenje fotografija ima više od 27 milijuna korisnika. Nisu objavljene pojedinosti o tome koliko su ti korisnici aktivni, no suosnivač Instagrama Kevin Systrom rekao je da 'vise' na tom servisu otprilike kao na Facebooku.
Nije ništa više iznio ni o navodnom prikupljanju dodatnih 40 milijuna dolara (oko 228 milijuna kuna) od ulagača. Rekao je tek da želi stvoriti dugoročno održivu kompaniju koja će stvarati smislene vrijednosti.
No zato je javnosti predstavio nadolazeću aplikaciju pogonjenu Androidom. Umjesto punog demo prikaza, tek je nekoliko puta mahnuo njome dok je govorio tijekom konferencije SXSW Interactive u Austinu u Teksasu, piše TechCrunch.
Aplikacija, očito, nije spremna za detaljniji pregled. No Systrom svejedno tvrdi da je u nekim aspektima bolja od matične aplikacije za iOS.
Mike Krieger, također suosnivač Instagrama, rekao je da su programeri u Androidu impresionirani načinom na koji aplikacija koristi tu platformu.
No nije bio baš razgovorljiv kad je budući poslovni model u pitanju. Aplikacija trenutno ne nudi mogućnost oglašavanja, kao ni kupovine dodatnih mogućnosti. Konkurencija, recimo, trguje filterima.
Krieger vjeruje da će oglašivače privući to što je Instagram vizualna platforma te da će uspjeti iznaći poslovni model vrijedan milijarde dolara.