Konkurencija u svijetu internetskih servisa jača. Instagram i Snapchat sve više se bore oko iste publike, a dok je Instagram inicijalno počeo život kao foto-društvena mreža, stvari su danas potpuno drugačije. Na ovaj servis sada stiže i prijenos videa uživo te samouništavajuće poruke
'U kolovozu smo uveli Instagram Stories kako bi svi mogli dijeliti svakodnevne trenutke, a ne samo ono što smatrate zgodnim za zadržavanje na profilu. Ova nova značajka je otvorila novu stazu za korisnike te ju koristi više od 100 milijuna ljudi dnevno (...) S novitetima želimo omogućiti korisnicima da budu još slobodniji u trenucima koje dijele s drugima', stoji na Instagram blogu.
Instagram Stories od začetka može uključivati i video, no prijenos videa uživo je druga stavka koja je moguća tek danas. Prijatelji korisnika na Instagramu vidjet će obavijest i moći će se pridružiti streamu i komentirati stvari. Zvuči poznato? Jasno - posrijedi je nešto vrlo slično Facebookovomlive videu, a kako svi ovi servisi sve više liče jedan na drugoga, postavlja se veliko pitanje što će se dogoditi u sljedećih 12 mjeseci.
Pored toga, na Instagram Direct sada je moguće slati samouništavajuće poruke koje uključuju fotografije i video materijal. Korisnici takve poruke mogu slati grupama ili pojedinim prijateljima 'na spontan način, bez pritiska', piše Instagram. Kompanija u vlasništvu Facebooka navodi kako su od lanjskih poboljšanja za Instagram Direct vidjeli da je broj korisnika koji se služi tim načinom komuniciranja narastao s 80 milijuna na 300 milijuna:
Noviteti bi se trebali pojaviti u mobilnim aplikacijama u tjednima koji slijede.