Početkom mjeseca Microsoft je u Windowse korisnika na europskom tlu implementirao pop-up prozor kojim im je omogućena instalacija nekog alternativnog web preglednika. Tim potezom Microsoft je udovoljio Europskoj uniji, no zbog toga opet gubi udio na tržištu
Da podsjetimo, Europska unija natjerala je Microsoft da postojećim i budućim korisnicima Windowsa omogući odabir željenog web preglednika. Postojećim korisnicima Microsoft servira pop-up prozor u kojem im je ponuđena instalacija nekog od 12 ponuđenih web preglednika, dok se budućim korisnicima Windowsa isti prozor servira prilikom prvog pokretanja sustava.
Kako pokazuju podaci analitičara StatCountera, Microsoft u pojedinim europskim zemljama nezaustavljivo gubi korisnike Internet Explorera.
Mozillin Firefox ugrabio je najveći broj novih korisnika u Francuskoj, gdje je Microsoft tijekom tekućeg mjeseca već izgubio udio od 2,4 posto. Porast broja korisnika zabilježen je i u Italiji te Velikoj Britaniji.
Tabor Opere navodi da se tijekom ovog mjeseca udvostručio broj downloada njihovog web preglednika, a najveći porast zabilježen je na tlu Poljske, Španjolske, Italije, Danske, Nizozemske i Portugala.
Googleov Chrome zabilježio je najveći porast na tlu Francuske.
StatCounter nije objavio detaljne brojke o trenutnom udjelu na tržištu web preglednika za mjesec ožujak, što će učiniti početkom travnja.