Jedan od mentora ove godine će biti švicarski indie dizajner igara Mario von Rickenbach, a po prvi put sudionicima će biti na raspolaganju i program vezan uz poslovnu podršku i know-how za razvoj igara
Animacija je danas sveprisutna - od društvenih mreža, preko mobilnih telefona, do televizije i filmova. Zanima li vas kako će izgledati u budućnosti te tko su i što rade mladi autori, popratite ovogodišnji Animafestov natjecateljski program studentskog filma.
Od 640 pristiglih prijava selektori su odabrali 43 iz 19 zemalja. Ove je godine prvi put cijeli taj segment programa besplatan.
Osim u natjecateljskom programu, studenti sa svih strana svijeta okupit će se i u programima mini-retrospektiva dviju vodećih svjetskih škola animacije: Bezalel Academy of Arts and Design iz Jeruzalema te francuska MOPA.
U Animafestu treću godinu zaredom - u suradnji s Fakultetom elektrotehnike i računarstva, Akademijom likovnih umjetnosti i Deskom Kreativne Europe - Uredom MEDIA - organiziraju gamejam, radionicu izrade računalnih videoigara. Jedan od mentora ove godine će biti švicarski indie dizajner igara Mario von Rickenbach (Mirage, Krautscape, Rakete).
Po prvi put će na rasporedu biti i program vezan uz poslovnu podršku i know-how za razvoj igara, koji Animafest nudi u suradnji s Klasterom hrvatskih proizvođača računalnih igara (CGDA).
Polaznici gamejama u manjim će timovima dizajnera i programera od 8. do 12. lipnja izrađivati vlastitu videoigru te ju predstaviti pretposljednjeg dana festivala, nakon predavanja CDGA, domaćeg developerskog tima Croteam, škole za game-dizajn Machina te već spomenutog Maria von Rickenbacha.
Za radionicu se možete prijaviti na službenim stranicama Animafesta do 24. svibnja.
Više:Animafest