Standard Toilet

Je li ovo najbesmisleniji izum godine? Zahodska školjka na bizaran vas način tjera da se okanite smartfona

19.12.2019 u 10:25

Bionic
Reading

'Od mog izuma korist će imati poslodavci, a ne zaposlenici. Kraći boravak radnika na zahodu gazdama štedi novac', kaže tvorac sanitarije koja je uzburkala duhove na društvenim mrežama

Muževima koji svoj mirni kutak traže na zahodu, baš kao i radnicima koji se od posla skrivaju u uredskim toaletima crno se piše. Dugotrajnom nasjedavanju na WC školjkama, čitanju vijesti, igranju igrica i pregledavanju vijesti s društvenih mreža u intimi zatvorenog prostora došao je kraj. Naime, kako piše Business Insider, britanski proizvođač sanitarija StandardToilet izradio je zahodsku školjku kojoj je sjedalo nagnuto prema dolje.

Sjedalo je dizajnirano tako da na njemu postaje bolno sjediti nakon pet minuta, pohvalio se novinaru Wireda izumitelj Mahabir Gill.

Ovaj 40-godišnji savjetnik tvrdi da je da je više puta na poslu naišao na radnike koji spavaju na toaletu. Užasavaju ga i dugački redovi na javnim zahodima. Shvatio je da je pred njim problem kojeg hitno treba riješiti. Na kraju je osmislio StandardToilet, tvrtku koja čini upravo suprotno od onoga kako se reklamira; naime, od dugotrajnog sjedenje na njihovim zahodskih školjkama javljaju se grčevi u nogama, a svatko tko je ikad testirao klasične zahodske školjke zna da se takvi grčevi obično javljaju tek nakon dvadesetak minuta sjedenja na klasičnom toaletu.

'Od mog izuma korist će imati poslodavci, a ne zaposlenici. Kraći boravak radnika na zahodu gazdama štedi novac', barem je iskren izumitelj Bill.

Na internetskoj stranici StandardToileta piše da je zahodska školjka, koja košta između 200 i 650 dolara, namijenjena poboljšanju učinkovitosti u tvrtkama, a kupcima se jamči da će neugodno sjedalo obeshrabriti zaposlenike da koriste društvene medije dok su u kupaonici.

'U moderno doba, toalet na radnom mjestu postao je privatni prostor za slanje poruka i komuniciranje putem društvenih medija', piše StandardToilet u svom priopćenju. Internet je burno reagirao na ovaj izum, a na potezu su poslodavci.