Nakon što su iz WhatsAppa nespretnim ultimatumom naljutili korisnike, situaciju su iskoristili konkurenti
Kad je najpopularnija chat aplikacija na svijetu WhatsApp prije nešto manje od mjesec dana korisnicima postavila ultimatum u kojem se moglo ili prihvatiti nove uvjete ili ostati bez računa, mnogi su se okrenuli konkurenciji.
Kao dvije najpopularnije alternative nametnuli su se Signal i Telegram, a naravno tu je i stari rival Viber, popularan i u Hrvatskoj.
Njih smo pitali i jesu li zabilježili rast u siječnju.
'Prema povijesnim podacima vidimo povećanje korisničke aktivnosti na Viberu tijekom Božića i Nove godine, zbog same sezonalnosti praznika i njihove razgovorne prirode. Milijuni ljudi biraju Viber kako bi obitelji i prijateljima čestitali ili jednostavno s njima ostali u kontaktu pute chata ili poziva. Iznimno smo sretni što smo uspjeli isporučiti sve poruke bez pada sustava, čak i kad se radi o tako velikim brojkama. Ponosimo se i time što u Hrvatskoj čak 80 posto korisnika pametnih telefona ima instaliran Viber, a 'year on year' (siječanj ’20. u usporedbi sa siječnjem '21.) rast aktivnih korisnika Vibera na lokalnom tržištu iznosti više od 5 posto', poručili su iz Vibera za tportal.
Što se tiče najkorištenijih Viberovih značajki u Hrvatskoj, kažu nam da su Viberove glavne značajke besplatni i sigurni pozivi i chatovi (1:1 ili grupni razgovori).
'Pri usporedbi prosinca 2020. i siječnja 2021. vidimo značajan porast od otprilike 10 posto i u broju poruka i učestalosti poziva. Za isti period postoji i pozitivan trend na polju grupnih značajki, gdje su grupni video pozivi, nakon proširenja maksimalnog broja sudionika na 20, rasli za 40 posto. Nadalje, u istom su razdoblju grupni chatovi rasli za više od 16 posto. Broj objava u Viber communityjima veći je za 50 posto 'year on year' – odličan znak dobre prihvaćenosti ove značajke i njene popularnosti u Hrvatskoj', poručuju iz Vibera.
Podsjetimo, Signal je u prva tri tjedna siječnja dobio 7,5 milijuna novih korisnika, dok je Telegram bio u plusu od 25 milijuna na globalnoj razini.
WhatsApp, koji je u veljači prošle godine dosegao dvije milijarde korisnika, u pokušaju saniranja štete primjenu novih uvjeta odgodio je za 8. veljače, a s kampanjom razuvjeravanja sve koji sumnjaju u njihove namjere - neumorno nastavljaju.