Mobina verzija vjerojatno najpopularnije društvene mreže na svijetu dobila je svježi novi izgled, no problem je što će ga malo tko zapaziti
Navidljiviji dodatak dolazi u komentare koji sad puno više sliče na prosječni razgovor u Messengeru nego serija objava. Ovo ide rukom pod ruku sa Facebookovim nedavnim pokusima na stolnoj verziji stranice koja je komentare u objavama prikazala poput grupnog čavrljanja. Ideja iza ove preinake je povećati čitljivost komentarima te lakše vidjeti tko kome točno odgovara.
Facebook vjerojatno nastoji na suptilan način učiniti razgovor sa strancima puno više prijateljskim. Balončići koji podsjećaju na Messenger mogle bi svima pomoći da se osjećaju kao da razgovaraju sa pravim ljudima, a ne iritantnim trolovima koji se protive njihovom mišljenju.
One manje vidljive promjene vezane su uz News feed. Facebook koristi svjetliju nijansu plave te je povećao kontrast kako bi tekst bio čitljiviji. Sličice uz linkove za nijansu su veće i zauzimaju cijelu širinu ekrana, s time da su Like, Share i Comment gumbi puno veći.
Sve više liči na iPhone
Novi dizajn također se riješio silueta na ikonama te se približio stilu iOS-a. Tu je također malo veći gumb za povratak, kao i mogućnost gledanja kamo vas vodi link prije nego što ga tapnete. Kratka verzija: sve izgleda kao Instagram. Facebook također sada više liči na Twitter, dajući uglatim okvirima zaobljenu nadogradnju.
'Novi divlji' dizajn ćemo svi dobiti tijekom idućih nekoliko tjedana, što znači da postoji šansa da ga trenutno ne možete vidjeti. Novi izgled, tim rečeno, nije dramatični zaokret u novome smijeru, već lagani pokret preba boljemu.
No to nije sve...
Facebook uvodi još par noviteta za kameru, u slučaju da niste još zavoljeli njegovu značajku 'Stories'. Jedna od njih mogućnost je snimanja GIF-ova nakon čega ih možete objaviti ili poslati prijatelju. Riječ je o zgodnom novom dodatku koji je GIF format izbjegavao jako dugo vremena prije nego što ga je prihvatio 2015.
Pored GIF-ova, Facebook vam daje mogućnost streamanja uživo ravno iz ekrana s kamerom. Ukratko, društvena mreža zbilja želi da počnemo koristiti Stories, no nama do kraja nije jasno - zbog čega.
Sada bar možemo reći - zbog GIF-ova.