Google se ugledao na Facebook i pokušao iskoristiti korisničke podatke u oglasima. No za razliku od Facebooka, Google vam nudi želite li biti lice s reklame ili ne
Google je nedavno promijenio postavke privatnosti za sve svoje usluge. Iako su obavijest o promjenama uredno pokazali svim korisnicima, tek su rijetki zaista i kliknuli na obavijest i pročitali što te promjene znače.
Najveća promjena koju je Google uveo odnosi se na korisnikove aktivnosti, točnije sve što su pohvalili putem Googleovog sustava '+1' ili ocijenili na neki način.
Google će tako korisnike koji pristanu na takav način promocije 'iskoristiti' za oglašavanje u tuđim rezultatima pretrage na svojoj tražilici.
Ukratko, ako pristanete biti reklamno lice, vaše ime i prezime i fotografija bit će prikazana u oglasu.
Za one kojima je takvo iskorištavanje njihovih osobnih podataka i fotografije neprihvatljivo, postoji veoma jednostavan način kako izbjeći cijelu situaciju.
Kako piše Wired, dovoljno je ulogirati se na svoj račun Google+ i pod 'Settings' pronaći opciju 'Shared Endorsments'. Ako nemate 'Google+', morat ćete ga aktivirati kako biste mogli izbjeći pojavljivanje u oglasima.
Ako je kućica pored 'Based upon my activity, Google may show my name and profile photo in shared endorsements that appear in ads' prazna, niste uključeni u Googleov sustav promocije.
Ako je pak u kućici kvačica, jednostavno je uklonite i nemojte zaboraviti stisnuti 'Save' kako bi Google zapamtio da vi ne želite sudjelovati u njegovoj promotivnoj kampanji.