NEKOLIKO TRIKOVA

Kako optimizirati vaš web tako da ga tražilice nađu?

16.05.2014 u 15:30

Bionic
Reading

Optimizacija vašeg web odredišta za tražilice (search engine optimization, SEO), trebala bi biti jednako važan faktor kod njegovog osmišljavanja kao tehničke postavke, dizajn, funkcionalnosti, sadržaj... Evo na što treba paziti

Kod planiranja i izrade svih tih elemenata treba misliti na optimizaciju za tražilice, a pritom se uglavnom misli na Google. Naravno da želite da se vaše web stranice izlistaju u rezultatima pretrage i da ih u ono malo podataka koliko u tim rezultatima pretrage možete pokazati želite privući da kliknu baš na vašu stranicu.


Osobito je to važno za male i srednje tvrtke, koje nemaju marketinške budžete kojima se mogu tući s većom konkurencijom u plaćenom oglašavanju.

Evo tri koraka koja ne smijete preskočiti:

1) Tehničke postavke
Vaš web treba biti izgrađen tako da ga tražilice mogu što bolje čitati i razumjeti. Dobro i jasno imenovani grafički elementi, logična navigacija te dobro uređene i imenovane kategorije i podkategorije, jasni i jednostavni linkovi, brzo učitavanje, web bez linkova koji ne vode nikamo i zbunjujućih redirekcija - sve to pomaže Googleu da ga bolje razumije.

Svakako instalirajte Google Analytics i Webmaster Tools te naučite kako pisati i postavljati meta tagove.

2) Optimizacija sadržaja
Razmislite o svom poslu i napravite popis ključnih riječi odnosno pretraga za koje želite da se vaš web pojavljuje na tražilicama. Najjednostavniji način je da sami razmislite što biste vi guglali da tražite ono čime se baviti te se raspitate kod što većeg broja ljudi.

Početna stranica vašeg weba svakako mora sadržavati 2-3 najvažnije ključne riječi, one koje najbolje opisuju ono čime se bavite, a to vrijedi i za sve stranice kategorija i podkategorija. Opišite svoj posao i proizvode tako da posjetitljima bude jasno o čemu se radi, ali koristeći priliku da kroz ključne riječi to objasnite i Googleu.

3) Offsite optimizacija
Ponešto za bolju poziciju na tražilicama možete napraviti i izvan svog web odredišta. Što više drugih webova linka na vaš sadržaj i što se više od dijeli na društvenim mrežama, to ga Google više cijeni.

Obavezno redovito dijelite sadržaj na svim društvenomrežnim kanalima na kojima imate profile - Facebook, Google+,Twitter, LinkedIn, Pinterest, Instagram, što god je relevantno za posao kojim se bavite.

Razmislite i potražite tematske webove, blogove ili online direktorije koji bi možda željeli linkati vaš sadržaj.

Izvor:Kako na web