Zadatak je, kao i svake godine, jasan: Iskoristiti znanje, primijeniti tehnologiju, dodati maštu i smisliti nešto revolucionarno o čemu će se govoriti u budućnosti. Recept nam otkrivaju pobjednici prošlogodišnjeg natjecanja što ga organizira Hrvatski Telekom
Tri godine inovacije, mašte i zabave - najjednostavniji je to opis dosadašnjeg iskustva na već poznatom hackathonu Hrvatskog Telekoma. HACK IT DAYZ održava se od 24. do 25. studenoga, okuplja natjecateljske timove iz različitih kreativnih sfera i daje im jedan zadatak: u 24 sata stvoriti nešto potpuno novo na temu budućnosti videokomunikacije.
Nova godina, novi izazovi
Ove godine natjecatelji će tijekom tog jednog dana druženja, dobre hrane i zabave imati jedan zadatak: stvoriti svoju jedinstvenu viziju budućnosti videokomunikacije.
Kao i svaki put dosad, Hackit Hackathon raste. Natjecanje HACK IT DAYZ ove godine odvija se u Algebra LAB inkubatoru za inovacije, događaj će pratiti niz zanimljivih predavanja, a pobjednici će odšetati s 30.000 kuna nagrade, kao i prilikom za daljnji razvoj svojeg projekta.
Prijavite se do 2. studenoga
HACK IT DAYZ Hrvatskog Telekoma ove godine održava se od 24. do 25. studenoga u novom prostoru Algebra LAB u Zagrebu.
Rok za prijavu je do 2. studenoga, timovi mogu imati maksimalno četiri člana, a jedini uvjet za sudjelovanje je navršenih 16 godina. Glavna nagrada je 30.000 kuna i podrška u dvotjednoj radionici Hub:raum u Poljskoj. Pored već poznatog 24-satnog rada na zadatku, događaj će uključiti konferenciju povezanu s temom samog hackathona - 'Budućnost videokomunikacije'.
Mogućnost prijave i dodatne informacije o događaju pronaći ćete ovdje.
Sve je stvar pristupa
Zvuči komplicirano? Pobjednice prošlogodišnjeg Hackita definitivno se ne slažu. Kreativni tim koji stoji iza projekta Tale Talk u 24 sata stvorio je zanimljiv koncept interaktivnih bajki, zabavio se, dobio potporu za konačni proizvod i osvojio impresivnu nagradu od 30.000 kuna. Premda stvari na prvi pogled možda izgledaju strašno, Andreja Smetko, Mirela Ćosić i Maja Subotić Šušak zaklinju se da su se ludo zabavile. Štoviše, zabavu smatraju glavnim razlogom za to što su uspjele.
'Prvo i najvažnije - uživajte!', rekla nam je Andreja Smetko. 'Hackathon je prilika da se posvetite onoj ideji koja vam stalno stoji negdje u mislima, upoznate nove ljude i date mašti na volju.'
Kao i svi natjecatelji na Hackit Hackathonu, tvorci Tale Talka pristupili su tehnologiji s praktične i primjenjive strane: 'Tehnologija može imati nevjerojatne primjene', ističe naša sugovornica. Naravno, projekti ne bi smjeli stati samo na hackathonima, već se trebaju razviti, čemu služi i mogućnost daljnjeg razvoja u sklopu inkubatora Hub:raum, gdje uz praktične savjete stručnjaka startupi poput Tale Talka mogu naučiti kako postići maksimalni komercijalni uspjeh.
Razvoj i budućnost
Godinu dana nakon pobjede tim ponosno potvrđuje da je 'projekt živ'. Tale Talk se očito nikamo ne žuri te planira interaktivne bajke usavršiti prije grandioznih objava: 'Radimo na strategiji, želimo ga posložiti onako kako mislimo da je najbolje. Razmišljamo o tržištima, ključnim funkcionalnostima, resursima koji su nam potrebni. Zasad ne žurimo u javnost', kaže Andreja Smetko.
Ova filozofija seže čak i u pristup novim poslovnim izazovima. Tim je, naime, umjesto proširenja samog projekta išao 'prema unutra' - zaobišao je nove ponude i usredotočio se na razvoj ideje koja im je omogućila pobjedu na prošlogodišnjem Hackitu.
'Odlučile smo se na malo dulji i kompleksniji pristup, stoga želimo najprije dobro definirati smjer kojim ćemo ići i zatim istražiti poslovne prilike koje su u skladu s njim', ističe naša sugovornica.
A što je s novim kandidatima?
Premda ideja stvaranja projekta u 24 sata možda zvuči kao velik izazov, istina je da je riječ o nečemu vrlo zabavnom. Međutim, kao i kod svega - dobro dođu i pripreme. Pobjednički je tim naglasio da sve počinje od timskog duha: 'Što se tiče pristupa, svakako budite kreativni, upoznajte svoj tim prije nego hackathon počne, odlučite što ćete razvijati i samo krenite.'
Kada stvari krenu, sve je puno lakše nego što se čini, no valja obratiti pažnju na ključne dijelove projekta. Drugim riječima, kada zapne, vrijeme je za promjenu strategije: 'Za vrijeme hackathona bilo bi dobro upravljati vremenom i, ako zapne, preferirati najbolju značajku za koju mislite da je ima vaša ideja.'