Fabia je, nakon Octavije, drugi najprodavaniji model u Škodinoj postavi. Nakon sedam godina na tržištu i s prodajom koja je pala ispod 200.000 primjeraka godišnje došlo je vrijeme za novu generaciju koja će nam službeno biti predstavljena na nadolazećem autosalonu u Parizu
Nova Fabia još uvijek je kraća od četiri metra, no 30 mm je niža i čak 90 mm šira te raspolaže prtljažnikom koji bi trebao imati volumen od 330-ak litara.
Premda Česi kriju tehničke podatke, poprilično je jasno da je novi kompakt građen na modificiranoj platformi PQ26 koju dijeli s redizajniranim Volkswagen Polom.
To ujedno znači da bi se pod poklopcem trebala naći nova gama motora Euro6 - od jednolitrenog trocilindraša iz ultramalenog Citigoa do 1,2-litrenih turbobenzinaca s 90 i 110 KS. Najprestižniji model pogonit će 74 KS snažan turbodizelaš u Fabiji Greenline, a 1,4-litreni motor trebao bi češkom kompaktu osigurati prevaljivanje stotinu kilometara uz potrošnju od svega 3,1 litru goriva te emisiju CO2 od 82 grama po kilometru.
Entuzijasti koji su priželjkivali sportsku izvedbu RS-a mogu se prestati nadati. Umjesto nje Česi će nam ponuditi verziju Monte Carlo koja će kupcima omogućiti odabir boje krova, kućišta bočnih retrovizora i aluminijskih naplataka.
Hura.