Sa 300 KS iz 998 turbopunjenih kubičnih centimetara, Ninja H2R trenutačno je najsnažniji serijski motocikl na svijetu. Također ga nije moguće homologirati za cestovnu upotrebu
Nema sumnje da će ovo čudo pružati furiozno vozačko iskustvo, no čini se da to nije jedino u čemu će H2R odstupati od konkurencije.
Za početak, motocikl će koštati bezobrazno puno. Iako cijena u Europi još nije definirana, ona u SAD-u je dvostruko viša od cestovne izvedbe H2, a budući da u Njemačkoj H2 košta 25.000 eura, jednostavnom matematikom dolazi se do iznosa od kojeg čovjek nekontrolirano gubi kontrolu nad vlastitom vilicom.
No to nije sve.
H2R dolazi bez garancije.
Kawasaki će također rezervne dijelove za motocikl isporučivati kupcima isključivo nakon što dokažu da su vlasnici H2R-a, a također su specificirani i servisni intervali s pregledima nakon svakih, khm, 15 radnih sati.
Sa svim ovim zahtjevima, koji više nalikuju nečemu što bi Ferrari, a ne Kawasaki smislio, H2R-u je bolje da u vožnji nudi izvanzemaljski doživljaj upravljanja.