Prošlogodišnja zvijezda sajma automobila u Ženevi svakako je bio i Koenigseggov novi model Regera, no za proizvodni primjerak i ovogodišnje predstavljanje trebalo je više od tri tisuće izmjena. U 12 mjeseci Koenigsegg navodi kako je 'koncept evoluirao u zapanjujuću stvarnost' i postao potpuno spremnim za početak prodaje
Masa vozila je srezana na 1.590 kilograma, no u vizualnom smislu proizvodna Regera je i dalje gotovo identična prošlogodišnjem konceptu. Srce joj pak čini 5.0-litreni V8 motor uparen s dva turbopunjača, koji razvija 1085KS pri 7.800 okretaja u minuti.
Ovom opakom stroju se u simfoniji pridružuju tri električna motora, dva smještena na stražnjim kotačima te jedan na radilici za dodatnih 704KS. Sve skupa ovo osigurava ubrzanje do 100km/h za 2,8 sekundi, do 200km/h za 6,6 sekundi, 300km/h za 10,9 sekundi. Koenigsegg procjenjuje da je ubrzanje do 400km/h moguće ispod 20 sekundi. Brojevi su nevjerojatni, suludi i...baš ono što traže ekscentrični i bogati ljubitelji jurilica na četiri kotača. Regera razvija i više od 2.000Nm okretnog momenta, no Koenigsegg je oprezno naveo tek dio specifikacija...
Prema nekim autorima, Regera je potpuno zasjenila druge superautomobile poput Chirona s ovogodišnjeg sajma u Ženevi. Pored vrhunskih performansi, tehnologija koja leži iza cijele priče je jednako vrhunska. Za svaki pa i najmanji detalj posvećena je nevjerojatna pažnja pri dizajnu i doradi koncepta za proizvodnu izvedbu. Tehnologija je pregršt, luksuzne detalje ne treba ni izdvajati...
Tako vozači u uobičajenoj svakodnevnoj ugodnoj i udobnoj vožnji mogu uživati u vrhunskoj izoliranosti i miru unutar kabine, samo da bi se na pritisak tipke ili papučice gasa iskustvo promijenilo u potpuno ludilo. Švedski proizvođač iskustvo vožnje opisuje kao 'Dr. Jekyll i Mr. Hyde'.
Prvi primjerci modela Regera će vlasnike dočekati krajem godine.