Cijenu se dogovara s klijentima, ovisno o tome kakav su sponzorski paket spremni ponuditi. Tipičan paket obuhvaća objavu na Instagramu i spominjanje u video zapisu na YouTubeu
Katy Bellotte, autorica sadržaja na servisu YouTube i Instagramu, podijelila je s javnošću koliko zarađuje po sponzoriranoj objavi.
Bellotte je svoj kanal na YouTubeu pokrenula kad je bila stara 14 godina, na podu kupaonice u kući njenih roditelja. Nakon što je napunila 16 godina od roditelja je zatražila porezni broj kako bi mogla uključiti se u Googleov program AdSense i početi zarađivati od reklama.
TEHNO PREGLED
Tražite novi laptop? Evo deset prijedloga s Windows 10 operativnim sustavom
Devet godina kasnije ima 470 tisuća pretplatnika na YouTubeu. Najviše prihoda ostvaruje od sponzorstava i oglašavanja na YouTubeu te promicanja proizvoda u objavama na Instagramu, gdje ju prati više od 160 tisuća korisnika. Također vodi i podcast Thick & Thin.
U prosjeku naplaćuje između 2.400 i 5.000 američkih dolara po sponzoriranoj objavi na Instagramu, dok slajd u Instagram Storyju košta 500 dolara.
Cijene su izražene u bruto iznosu. Bellotte porez plaća kvartalno, za što odvaja oko 40 posto od svakog računa kojeg naplati.
Cijenu u pravilu dogovara s klijentima, ovisno o tome kakav su sponzorski paket spremni ponuditi. Tipičan paket obuhvaća jednu objavu na Instagramu i spominjanje u video zapisu na YouTubeu u trajanju između 30 i 60 sekundi, piše Business Insider.