Skidate li aplikacije za iPhone ili iPad, daleko ste lojalniji od onih koji svoje pametne telefone i tablete pune aplikacijama koje se vrte na Androidu
Tvrde to u tvrtki Localytics, koja istražuje koliko često i kako ljudi koriste aplikacije, piše Biz Report
Ukupno gledano, sektor razvoja aplikacija nastavlja s eksplozivnim rastom, a stopa zadržavanja aplikacija porasla je 19 posto na svim platformama.
Broj slučajeva u kojima je neka aplikacija korištena samo jednom pao je za 22 posto, dok je broj ljudi koji je koriste više od deset puta porastao na 31 posto.
Dobri rezultati tumače se kvalitetnijom izradom aplikacija, bez obzira cilja li na masovno tržište ili nišu. Uz to, korisnici su postali iskusniji pa pažljivije biraju što će instalirati na svoje uređaje.
No razlike između platformi prilično su velike. Korisnici iPhonea i iPada 52 posto su više vjerni nego korisnici Androida. Njih 35 posto je pokrenulo neku aplikaciju više od deset puta, za razliku od 23 posto korisnika Androida.