Za neke je ChatGPT još uvijek apstraktna novost, ali ima i onih koji su već duboko predani korištenju ChatGPT-a u poslovanju. To uključuje i Jakea Dunlapa, izvršnog direktora Skaled Consultinga, tvrtke za savjetovanje o upravljanju i prodaji čiji su klijenti LinkedIn, Microsoft i Adobe
Čovjek koji razlaže korisne savjete za korištenje ChatGPT-a u prodaji rekao je se njegove smjernice mogu koristiti s bilo kojim AI chatbotom, no on ipak preferira OpenAI-jev ChatGPT zbog njegove značajke prilagođenih GPT-ova. Ta opcija omogućuje prilagođene verzije za specifične upite ili slučajeve upotrebe, piše Business Insider.
Dunlop je otkrio koji su za njega omiljeni načini korištenja ChatGPT-a u svrhu poboljšanja prodaje i produktivnosti, a to su savjeti koji mogu pomoći svima u lancu - od voditelja prodaje do rukovoditelja računa.
Ubrzavanje istraživanja
"Kada istražujete nešto, nemojte prvo ići na Google; idite na ChatGPT i recite mu točno što želite učiniti." Dunlap je savjetovao predstavnicima prodaje i razvoja da ubrzaju svoj proces istraživanja o tvrtki ili industriji i uz pomoć chatGPT-a postanu stručnjaci.
Možete čak prilagoditi ChatGPT-ove metode podučavanja. "Doslovno u roku od pet minuta, ChatGPT može sažeti istraživanje za koje bi meni inače trebalo dva sata."
Stvaranje personaliziranih strategija dosega za klijente
Dunlap je rekao da bi se ChatGPT mogao koristiti za stvaranje personaliziranijih strategija dosega za potencijalne klijente. U strategiji koju je nazvao "metodologija trijade", Dunlap je rekao da treba pogledati trendove u industriji, trendove unutar uloge na koju se fokusirate u tvrtki i zatim kako podržati to dvoje.
Na primjer, ako pokušavate prodavati ljudskim resursima u izdavačkoj tvrtki, Dunlap predlaže da pitate ChatGPT o trendovima u izdavačkoj industriji i onima unutar HR-a. "Zatim, koji su trendovi u izdavaštvu za voditelje stjecanja talenata, konkretno", rekao je. "Zatim je dobro pitati koji se trendovi događaju u izdavaštvu i, posebno, među voditeljima ljudskih resursa."
Naime, budući da većina donositelja odluka na visokoj razini preferira "izravnu komunikaciju", personalizirane poruke za specificiranje trendova unutar industrije ili područja tvrtke privlačnije su potencijalnim klijentima.
Pripreme za pregovore
Za privlačenje potencijalnih klijenata Dunlap koristi prilagođeni GPT koji već ima podatke o njegovoj tvrtki i opće informacije. Zatim mu daje poveznicu s tvrtkom s kojom želi surađivati kako bi dobio korak s njezinim poslovanjem.
Osim toga, rado koristi i glasovni alat na mobilnoj aplikaciji ChatGPT prije sastanka jer mu može reći da prikupi sve što je pripremio, pojednostavljujući proces pomoću prilagođenog GPT-a koji već zna podatke njegove tvrtke. Dodatno, preporučuje korištenje prilagođenog GPT-a za kasniju pripremu posla.
Chatbot može generirati informacije poput prijedloga vrijednosti ili tko vam je konkurencija prije nego što razgovarate sa svojim klijentom. Prije je Dunlop te pripreme obavljao usred noći, ali sada ide direktno na ChatGPT. "Dakle, to je moj trik za sklapanje više poslova", rekao je.
Personalizirani trening
Za menadžere prodaje kojima nedostaje kreative i ideja za izradu personaliziranih planova obuke za članove tima, Dunlap je rekao da se ChatGPT može koristiti za razvoj prilagođenih nastavnih planova i programa. Uz obuku zaposlenika, Dunlap voli kreirati i kvizove i detaljne nastavne planove i programe za svoje osobno učenje.
Ubrzavanje integracije za prodajne predstavnike
"Ako ne implementirate generativnu umjetnu inteligenciju, vjerojatno udvostručujete svoje prodajno razdoblje", rekao je. Dunlap objašnjava da bi GPT-ovi mogli pomoći novim zaposlenicima da saznaju kome prodaju, o njihovim proizvodima i njihovim prijedlozima bez potrebe za "30 razgovora" jer chatbot može sam pokrenuti onboarding.
On ponovno preporučuje da GPT-ove za "igranje uloga" naučite o industriji i osobnostima kupaca tvrtke.