KONKURENCIJA TINDERU

Kreće Facebook Dating, evo što trebate znati o tome

21.09.2018 u 11:59

Bionic
Reading

Najveća društvena mreža počela je javno testirati svoj internetski servis za spajanje usamljenih srca Dating. Evo što ssmo doznali o njemu

Servis Facebook Dating, najavljen u svibnju ove godine tijekom konferencije F8, vjerojatno će s vremenom postati dostupan i u drugim državama. Zasad ga mogu koristiti samo stanovnici Kolumbije stariji od 18 godina, i to samo na mobitelima.

Nije riječ o aplikaciji koju biste morali zasebno preuzimati, već ćete stvoriti zaseban korisnički profil u koji će iz Facebooka automatski biti prebačena samo dva podatka: vaše ime (ne i prezime) te godine.

Ostale podatke - poput lokacije, spola, visine, vjerskih uvjerenja, zaposlenja i tome slično - morat ćete dodavati sami. Također ćete moći dodati do devet fotografija.

TEHNO SAVJETI

Evo kako se s društvenih mreža možete odjaviti koristeći drugo računalo

Pogledaj galeriju

Za razliku od Tindera, danas najpoznatije aplikacije u toj kategoriji, u Datingu ne listate potencijalne partnere. U Facebooku su osmislili jedinstven algoritam kako bi vas povezali s potencijalnim partnericama i partnerima temeljem onog što vam je zajedničko i zajedničkih prijatelja. Moći ćete birati želite li upoznati ljude koji , primjerice, žive u blizini, imaju djecu, određene su visine i dobi...

U Facebooku su ograničili radijus potrage za potencijalnim partnericama i partnerima na sto kilometara. Nećete vidjeti ljude s kojima ste već povezani na Facebooku, kao ni ljude koje ste blokirali, a moći ćete blokirati i prijavljivati korisnike ako se za time ukaže potreba.

One koji vam nisu zanimljivi uklonit ćete tako što ćete kucnuti na Not Interested, dok ćete razgovore počinjati odgovorom na neko od unaprijed pripremljenih pitanja.

Poruke će vam stizati u zaseban digitalni sandučić, odvojen od Messengera. Nećete ga moći koristiti za slanje poveznica, fotografija i novca.

No, zato ćete se moći povezati s ljudima koje zanimaju ista događanja kao i vas, ili su članovi istih grupa na Facebooku. Kako bi potonje bilo moguće, morat ćete 'otključati' svako događanje ili grupu zasebno, piše Wired.