Lamborghinijevi automobili i prije su bili poznati po sklonosti podupravljanju, no nijedan, čini se, ne pliva preko nosa kao nasljednik Gallarda
Pod Audijevom upravljačkom palicom Lamborghiniji su postali krotkiji nego prije, a sada su Nijemci otišli korak dalje - Hurracan su odlučili učiniti toliko sigurnim da je praktički nemoguće isključiti ESP, tvrdi Autocarov Steve Sutcliffe.
Kad se u obzir uzme to da Hurracan ima i širi razmak između prednjih nego stražnjih kotača te da elektronski kontrolirana višelamelna spojka u svakom trenutku isporučuje od 30 do 50 posto okretnog momenta prednjoj osovini, ne treba čuditi previše to što najmanji Lambo i nije najzabavniji superautomobil na zavojitoj cesti.
Prava šteta, s obzirom na to da i više nego zadovoljava sve ostale kriterije koji čine jedan superautomobil.
Možda će verzija isključivo sa stražnjim pogonom popraviti ovu nepravdu.
Pogledajte video i recite nam što mislite u komentarima.