LAQO, digitalni brend Croatia osiguranja koji djeluje u sastavu Adris grupe, slavi treći rođendan i lidersku poziciju na tržištu digitalnih osiguranja u Hrvatskoj. U samo tri godine LAQO je uveo niz inovacija na domaćem i svjetskom tržištu osiguranja, a sada najavljuje još jednu - prvi uvodi u potpunosti digitalno osiguranje kućnih ljubimaca u Hrvatskoj, izvijestili su iz tvrtke
Od lansiranja do danas, LAQO web stranica bilježi više od 7,6 milijuna posjeta, a izračun cijene osiguranja pokrenut je više od 1,2 milijuna puta. Sjajne rezultate LAQO ostvaruje i u programu prevencije LaqoPrevent koji klijente potiče na sigurniju vožnju te ih je nagradilo s više od 2.200 nagrada.
Zabilježen je i značajan interes za novim putnim osiguranjem koje je na LAQO webu od lansiranja posjećen više od 180 tisuća puta. LAQO GPT, digitalni asistent razvijen u suradnji s Infobipom, uspješno je odgovorio na većinu upita od strane korisnika od svog lansiranja. LAQO je ušao i u metaverse te predstavio prvi muzej osiguranja na svijetu na platformi Decentraland. Prvi je i među osiguranjima u Hrvatskoj uveo plaćanje kriptovalutama.
'Lansirajući LAQO odlučili smo preuzeti ulogu predvodnika digitalnih promjena i inovacija na našem tržištu na čemu kontinuirano i uspješno radimo, što potvrđuju i rezultati. Naši su procesi jednostavni, proizvodi su jasni i pristupačni klijentima. LAQO se smatra jednim od najbrže rastućih insurtecha u Europi te je brend koji ne kopira, nego stvara trendove. U tom smjeru, povodom trećeg rođendana odlučili smo najaviti još jednu inovaciju - u potpunosti digitalno osiguranje kućnih ljubimaca', ističe Ana Zovko, direktorica sektora za digitalni razvoj Croatia osiguranja.
LAQO prvi uvodi u potpunosti digitalno osiguranje kućnih ljubimaca
Tržište osiguranja kućnih ljubimaca u Europi je procijenjeno na gotovo tri milijarde eura, a, prema predviđanjima, trebalo bi dosegnuti vrijednost veću od 5,5 milijardi eura do 2028. godine. U 2022. godini bilo je otprilike 145 milijuna kućnih ljubimaca samo u Europskoj uniji, a prema podacima Europa Pet Insurance Marketa, psi i mačke su najpopularniji među njima. Nakon polica Obveznog i Kasko osiguranja za vozila i putnog osiguranja, LAQO uvodi novi proizvod - u potpunosti digitalno osiguranje kućnih ljubimaca u Hrvatskoj.
'LAQO osiguranje primjenjivo je na ljubimce, točnije pse i mačke, s ili bez rodovnice, koji su čipirani i između osam tjedana i do deset godina starosti. Osiguranje traje godinu dana, a korisnik može osigurati više ljubimaca. Osnovno osiguranje uključuje privatnu odgovornost (odnosi se na uništenu imovinu koju kućni ljubimac prouzroči drugome te štetu nanesenu drugoj osobi) i osiguranje od posljedica nesretnog slučaja.
Svi naši ugovaratelji mogu koristiti veterinarsku stanicu po izboru diljem Hrvatske, a polica osiguranja za isplatu štete će im biti uvijek dostupna u LAQO aplikaciji. U ponudi digitalnog osiguranja je pokriće Liječi za dijagnostiku, liječenje, preglede i lijekove te pokriće Spriječi za prevenciju raznih zaraznih bolesti', navode iz brenda.
LAQO osiguranje za kućne ljubimce bit će dostupno krajem listopada na LAQO webu.