Čini se kako najveći proizvođači TV uređaja Samsung i LG ne vjeruju da će OLED tehnologija postati jeftinija u skorije vrijeme - barem ne za najširi segment potrošača. Stoga su se, baš kao svojevremeno Sony, odlučili na korištenje tehnologije 'kvantnih točki'
Ako to kome zvuči poznato, da, riječ je o tehnologiji na koju su se odlučili u Sonyju još početkom 2013. godine. Kvantne točke su u ovom slučaju naziv za posebnu klasu nanomaterijala čije korištenje omogućuje iznimno kvalitetan prikaz boja na zaslonima TV uređaja, uz dvostruko višu energetsku učinkovitost i relativno jednostavnu proizvodnju. Iako je i ta tehnologija nešto skuplja od uobičajenih LCD-a, riječ je o 30-35 posto višem iznosu od standardnih LCD TV uređaja, dok OLED TV uređaji koštaju i pet puta više od toga.
Jedan od najvećih problema u cijeloj priči jest dostupnost materijala za ovu tehnologiju. Dok se Sony odlučio nabavljati materijal od kompanije QD Vision, preostala je tek šačica kompanija koje se bave razvojem te tehnologije.
Nakon priopćavanja poslovnih rezultata kompanije, LG je potvrdio kako žele raditi paralelno na razvoju i prodaji OLED i quantum dot TV uređaja, no navode da je dugoročni cilj isključivo OLED, jer je riječ 'o fundamentalno superiornijim proizvodima'.
Samsung je također priopćio da je tehnologija kvantnih točki jedna od mogućih tehnologija za koje postoji mogućnost implementacije dok se proizvodnja OLED uređaja ne 'stabilizira'.
Teoretski gledano, OLED uređaji bi trebali postati jeftiniji za proizvodnju od LCD-a, nakon što se proizvodni procesi 'srede' u smislu da bude manje škarta. U ovom trenutku tehnologije jednostavno nisu tu pa je za očekivati da će masovna proizvodnja čekati još neko vrijeme, a time i niže cijene.