Kroz 200 zemalja diljem globusa sada je na poslovnoj društvenoj mreži LinkedIn više od pola milijarde korisnika. Za nove prilike, kako za pružanje ili potraživanje posla, ili tek jednostavno za pronalazak pokojeg profesionalnog savjeta ili ideje ova mreža se i dan-danas pokazuje iznimno bitnom u digitalnom svijetu
Zajednicu sada čini više od 10 milijuna aktivnih poslova, povezanih uz više od devet milijuna tvrtki. LinkedIn uz broj od 500+ milijuna korisnika navodi još i to da se svaki tjedan na toj mreži podijeli više od 100 tisuća tekstova, koji na ovaj ili onaj način donose poslovne novosti ili preglede koji su bitni za profesionalni svijet.
Ukratko, riječ je o najvećoj profesionalnoj zajednici u povijesti.
Ova velika točka u radu LinkedIna stiže kakvih godinu dana otkako je preuzimanje tvrtke najavio Microsoft, za vrtoglavih 26,2 milijarde dolara. U međuvremenu, LinkedIn je dobio kvalitetnije mobilne aplikacije, kao i bolje sučelje na webu.
Mreža je dobila i mogućnost 'tihog traženja posla', kako bi korisnici mogli imati značajniju dozu privatnosti ako su već negdje zaposleni.
Od drugih zanimljivosti, vrijedi izdvojiti to da je zemlja s najviše vezanih korisnika Ujedinjeni Arapski Emirati, dok je grad s najviše veza na svijetu London. Ne pretjerano začuđujuće, najpovezaniji poslovi na mreži su ljudski resursi, nakon čega slijede proizvodni menadžment, poslovni razvoj, marketing i konzalting.