Kompanija iza društvene mreže Triller tvrdi da je prošlog listopada imala 13 milijuna aktivnih korisnika, no bivši zaposlenici tvrde dugačije
Triller, TikTokov navodni konkurent je, prema izvješću Business Insidera, svakog mjeseca lažno povećavao broj aktivnih korisnika. Aplikacija koja radi na sličan način kao TikTok, odnosno služi za razmjenu i objavu kratkih videa, objavila je da ima preko 100 milijuna aktivnih korisnika mjesečno. U razgovoru sa Business Insiderom šest bivših zaposlenika poriče te brojke te tvrde da Triller, barem prema njihovom iskustvu u kompaniji, ne govori istinu oko statistike.
Triller je u listopadu objavio da je premašio 13 milijuna aktivnih korisnika mjesečno te da je aplikacija preuzeta 60 milijuna puta. Prema slici koju su sugovornici predstavili tijekom razgovora z BI, aplikacija na iOS-u ima samo dva milijuna korisnika mjesečno, dok ju na Androidu koristi samo 484.000. Slika je snimljena svega par tjedana nakon što je kompanija objavila svoje brojke.
Triller je ubrzo reagirao na članak te objavio da bivši zaposlenici 'šire netočne informacije'. U međuvremenu je analitička kompanija Apptopia procijenila da je Triller u kolovozu imaa sveukupno 52 milijuna instalacija, što je manje od objavljena 250 milijuna.
Podsjećamo, Triller je jedna od aplikacija koje su se našle u očima javnosti zbog američke kampanje protiv super popularnog TikToka te se bar u to vrijeme činio kao potencijalna alternativa, objašnjava Verge.