U slučaju da čeznete za toplim zagrljajem još jednog masivnog multiplayera, a niste baš pri novcu, predlažemo da se strpite do ove jeseni...
Carbine Studios, kompanija koja stoji iza osrednje uspješnog i simpatično koncipiranog znanstvenofantastičnog masivnog multiplayeraWildStar, odlučila se na velik korak - prebacit će igru na model free to play. Kada je izašla prije brat-bratu godinu dana, ova igra predstavljala je zanimljiv koncept koji je prije svega napominjao da se radi o hardcore RPG-u koji nije namijenjen baš svakom.
Ovo se pokazalo itekako istinitim kada su tisuće igrača počele lomiti zube na sumanuto teškim instancama, izazovnom PvE-u i nemilosrdnom PvP-u. Sumirano, igra je bila napravljena za najžešće gejmere, no problemčić je to što je gejmeri (općenito) nisu zavoljeli.
Godinu dana nakon izlaska, kao i pola godine brainstorminga kasnije, pred nama je budućnost u kojoj tim priznaje poraz, žali za izgubljenim radnim mjestima (da, neki ljudi su dobili otkaze zato što igra nije doživjela obećani uspjeh) te je spreman okrenuti novu stranicu.
Razlog zbog kojeg ne okrećemo lice s gađenjem leži u konkretnim detaljima. Naime, Carbine je planira učiniti dostupnu svima, a ne samo igračima koji plaćaju. Sav sadržaj bit će dostupan svakome, s time da ćete novcem uvijek moći kompenzirati vrijeme ulupano u grind. Naime, pojačanja XP-a će i dalje biti tu, a estetske 'đinđe' neće biti nabavljive 'običnom', već 'posebnom' valutom koju ćete dobivati ubijajući dvije stvari: rijetka čudovišta i svoju kreditnu karticu.
Sve ove izmjene proći će kroz temeljito testiranje na javnom serveru igre te će igrači moći komunicirati s timom i dati im konkretan feedback vezan uz nadolazeću (poprilično odvažnu) tranziciju.
Sretno, Carbine...