Aplikacija za brbljanje u vlasništvu najveće društvene mreže bit će redizajnirana kako bi manje opterećivala uređaje i dobila poboljšano korisničko sučelje
Otkad je izdvojen u zasebnu aplikaciju Facebookov Messenger skupio je više od 1,3 milijarde mjesečnih korisnika. Ali čak su i njegovi direktori priznali kako je prekrcan značajkama u devet tabova, od igara do Stories.
Ozbiljan redizajn obećan je prije više od godinu dana i formalno najavljen tijekom Facebookove konferencije za razvojne programere F8. Sad su se napokon uhvatili posla.
DIGITALNO ČAVRLJANJE
Trikovi za WhatsApp koje morate isprobati
Redizajn bi trebao posložiti sve značajke u tri taba - Chats, People i Discover - i dodati više značajki za prilagodbu korisničkim potrebama i željama.
Tab Chats pokrit će sve vezano uz razgovore i značajku Stories, People će više istaknuti Stories i prikazati trenutno aktivne kontakte, a Discover će na jednom mjesto okupiti interakcije s tvrtkama te igre.
MOBILNI TELEFONI
Što izabrati? Usporedili smo Huawei Mate 20, iPhone XS i Samsung Galaxy S9
Model monetizacije ne bi se trebao mijenjati odmah, no u Facebooku se namjeravaju više osloniti na zasebni tab Discover.
Osvježeni Messenger možemo očekivati tijekom nadolazećih tjedana. Između ostalog, u Facebooku planiraju u budućnosti dodati i tamni način rada, piše Business Insider.