Reelsi na posustajućoj Metinoj društvenoj mreži od sad će moći trajati dulje. Korisnici dobijaju opciju objave videa do 90 sekundi
Meta je objavila da će Reelsi na Facebooku trajati do 90 sekundi, kao i nove kreativne alate za njihovu izradu. Kratki videi napravljeni za konkuriranje TikToku do sad su bili ograničeni na 60 sekundi, no nakon što je kineska mreža ušla u YouTubeov teritorij s videima koji traju do 10 minuta, Facebook je odlučio napraviti svoj potez.
Novi alati za izradu Reelsa dolaze s novim šprancama koja je, podsjetimo, na Instagramu dostupna od prošle godine, korisnicima dozvoljava izradu novih Reelsa iste strukture kao videa kojeg su upravo pogledali. Šprance ili 'Templates' svojevrstan su odgovor TikTokovoj opciji 'templating'.
Facebookovi Reelsi također dobivaju značajku 'Grooves' koja automatski poravnava i sinkronizira kretanje videa s ritmom omiljene pjesme uz pomoć vizualne tehnologije ritma. Sinkroniziranje videa sa zvukovima jedna je od najpopularnijih značajki TikToka, pa donekle nije ni čudno što Meta sličnu stvar nakon uvođenja u Instagramove Reelse donosi i u Facebookove Reelse.
Facebook je Reelse izbacio prošle godine kao svojevrsni odgovor na sve veću prijetnju koju predstavlja TikTok. Premda je Meta inicijalno vidjela Reelse kao oružje 'borbu' protiv TikToka unutar Instagramove aplikacije, kompanija je ubrzo shvatila da bi bolju kontru kineskoj društvenoj mreži mogla napraviti ako značajku uvede i u Facebook te omogućila međuplatformsko remiksanje.
Meta tvrdi da su Reelsi njihov najbrže rastući format koji nastavlja rasti, uz naglasak da se reprodukcija Reelsa na Faceooku i Instagramu tijekom prošle godine udvostručila, zaključuje TechCrunch.