Microsoft već godinama pokušava naći nova rješenja za kontrolu računala i objekata u virtualnoj stvarnosti. Rezultat tog rada su bili i Kinect dodaci za igraću konzolu Xbox te PC-je, no bilo je potrebno naći nešto jednostavnije i učinkovitije od toga, što bi radilo i s današnjim 3D kamericama
Rezultat višegodišnjeg istraživanja su novi algoritmi, koji praktički i 'predosjećaju' što će korisnik napraviti - 'prepoznaju mu namjeru'. Upravljanje virtualnom stvarnosti bez rukavica ili kontrolera s brdom senzora ponešto je nespretno izvedivo danas, no Microsoft pokušava i dalje.
Najbolji dio onoga što je izašlo iz Microsoft Research laboratorija je zapravo Handpose, tehnologija koja omogućuje korištenje spomenutih 3D kamerica ili Kinect senzora da korisnikove ruke smjesti u virtualnu stvarnost s vrlo velikom preciznosti i bez zakašnjenja.
Pored potencijala za VR svijet, tu su i, naravno uobičajene namjene - pa i video igre. Jedino pravo pitanje je - kada će tehnologije izaći iz Microsoft Research laboratorija i u kojem obliku. Raniji radovi su rezultirali Kinect senzorima, a dok su oni poslužili kao plodno tlo za brojne primjene, svijet igara ih nije potpuno prihvatio.
Hoće li nadolazeći rast popularnosti VR materijala učiniti nešto više za to tek treba vidjeti. Van svijeta tipkovnica i miševa, Microsoft vidi upravo - ruke.