Čini se da je Microsoftova kupnja Minecrafta bila pun pogodak. Godinu dana nakon akvizicije igra i dalje nastavlja zarađivati zavidnu količinu novca, o čemu svjedoči i nedavno izvješće
Najbolji dio vezan uz stelarni uspjeh popularne kvadratne videoigre njen je uspjeh izvan brižnog zagrljaja Microsofta. Stvar je u tome što se Minecraft u svojoj indie eri širio kao aplikacija objavljena na java forumima dok danas ima milijune korisnika te se sprema na sljedeći veliki korak.
Microsoft, naime, uskoro planira distribuirati edukacijsku verziju Minecrafta, podržavajući ju velikim brojem prodanih primjeraka koji su tijekom 2016. dosegli čak pedeset i tri tisuće - po danu.
Pored dosezanja impresivnih sto milijuna prodanih primjeraka, Microsoft je objasnio na koji način ekipa igra igru diljem svijeta. Naime, postoje igrači Minecrafta u svakoj zemlji na planetu - čak i na Antarktici. Svaki mjesec serveri ugošćuju četrdeset milijuna različitih igrača, bilo to na Androidu, iOS-u, PlayStationu, Xboxu ili PC-ju.
Zemlja u kojoj je apsolutno najpopularniji je Kina, slijedi Indija te tek onda Sjedinjene Države. Što se platformi tiče, u EU je raspodjela otprilike ravnomjerna dok u Sjedinjenim Državama najviše ekipe igra Minecraft na konzolama.
Premda Microsoft dosta često nije najbolji kupac na svijetu (sjetimo se što se desilo s Nokijom), valja se priznati da je nabavka Minecrafta bila pun pogodak. Zarada na videoigrama polako raste otkad je Mojang pod Microsoftovom kapom. Tijekom financijske 2015. ona je porasla za 367 milijuna dolara i to gotovo potpuno zahvaljujući, pogodili ste - Minecraftu.