Mladi crnci brže prihvaćaju i radije koriste servis za mikrobloging nego bijelci. Slično vrijedi i za Instagram. A društvene mreže općenito radije koriste mlađe urbane žene
Pew Internet & American Life Project ispitivao je navike korištenja različitih društvenih mreža i sličnih platformi, uključujući Twitter, Instagram, Pinterest, Tumblr i Facebook.
Istraživanje, provedeno između sredine studenog i početka prosinca prošle godine, obuhvatilo je 1.802 korisnika interneta.
Otkrili su da 26 posto crnaca koristi Twitter, naspram 19 posto Latinoamerikanaca i 14 posto bijelaca. Rezultati su slični onima do kojih je došla studija te institucije 2011. godine. Jedina razlika je u tome što se povećao broj bijelaca.
Na Instagramu je taj omjer 23 posto crnaca, 18 posto Latinoamerikanaca i 11 posto bijelaca, dok Tumblr ima posve drukčiju strukturu - osam posto Latinoamerikanaca, šest posto bijelaca i samo pet posto crnaca.
Bijelci dominiraju Pinterestom, na kojem ih ima 18 posto. Slijede Latinoamerikanci s deset i crnci s osam posto.
67 posto ispitanika reklo je da koristi bar jednu društvenu mrežu, a one su naročito privlačne osobama između 18 i 29 godina te ženama. Navlas iste rezultate dobio je i Facebook.
Spol i dob igraju značajnu ulogu u određivanju demografije interneta, ali ne i stupanj obrazovanja i prihod kućanstva, pokazalo je istraživanje. Baš nas zanima kakvi bi rezultati bili kod nas.