Alphabet, holding u čijem je sastavu od petka i Google, nije preuzeo čuvenu krilaticu 'Don't Be Evil' ('Nemoj biti zao') kao pravilo ponašanja. Umjesto toga, važnije im je činiti pravu stvar
'Zaposlenici Alphabeta i njegovih tvrtaka kćeri te povezanih kompanija, trebaju činiti pravu stvar - držati se zakona, djelovati časno i odnositi se jedni prema drugima s poštovanjem', navedeno je u novim pravilima ponašanja.
Od 'Don't Be Evil' - krilatice koju je Google usvojio kao pravilo ponašanja nedugo nakon osnivanja, koja je uvrštena u Googleov algoritam za pretraživanje i pismo potencijalnim investitorima prije javne ponude dionica 2004. godine - nije ostalo ni traga.
Google, koji je od prošlog petka te' jedna od tvrtaka u holdingu, zadržat će tu krilaticu. Hoće li isto vrijediti i za druge tvrtke pod okriljem Alphabeta? Vidjet ćemo nakon što svaka za sebe donese tu odluku.
Moto 'Don't Be Evil' bio je kritiziran zbog toga što je smatran nejasnim i moguće licemjernim. Alphabetova nova pravila ponašanja možda ciljaju na nove ulagače, izvan poslova vezanih uz pretraživanje interneta i internetskog oglašavanja.
Više:Time