VELIK USPJEH

Na samom vrhu: Igra 'Black Myth: Wukong' ruši gejming rekorde

22.08.2024 u 09:27

Bionic
Reading

Prva visokobudžetna akcijska avantura iz Kine, na kojoj su radili isključivo lokalni timovi, dobila je neviđenu podršku Kineza te se popela na sam vrh listi po broju istovremenih igrača

Igra proizvedena u Kini, koju je podupro Tencent Holdings Ltd., postala je drugim najpopularnijim naslovom ikada na Steamu u roku od nekoliko sati od lansiranja, piše Bloomberg.

Black Myth: Wukong, akcijsko-avanturistički naslov temeljen na nestašlucima legendarnog Kralja majmuna, okupio je više od 2,1 milijun istovremenih igrača na Steamu u svom globalnom debiju u utorak. Time je premašio popularnost drugih razvikanih naslova za jednog igrača, poput Cyberpunka 2077 i Elden Ringa, prema alatu za praćenje podataka SteamDB. Rangiran je odmah iznad Palworlda i Counter-Strikea 2 prema najvećem broju istovremenih igrača, odnosno broju ljudi koji je u jednom trenu igraju diljem svijeta.

Uspješni rezultati prvog dana mogli bi poduprijeti očekivanja da se kineska gejming industrija, vrijedna više od 40 milijardi dolara, vraća nakon godina neprekidnog regulatornog nadzora. Ovo je ljeto obilježio neuobičajeno velik niz velikih debija, uključujući Tencentov DnF Mobile, NetEase Incovu Naraku: Bladepoint Mobile i Mihoyo indie studija ZZZ. Razvijen u studiju Game Science sa sjedištem u Hangzhouu, Wukong ima najuspješnije lansiranje kineske videoigre za PC računala dosad.

Njegov prvijenac izazvao je veliku pozornost djelomično zato što ga je – za razliku od mnogih drugih blockbustera koje podržava Tencent – u potpunosti razvio lokalni studio. Tencent ulaže u Game Science i također izdaje njihove naslove na svojoj platformi WeGame (sličnoj Steamu). SteamDB ne prati tu uslugu.

U Kini je Wukong izazvao buku kakvu industrija igara nije godinama vidjela. Dospio je na vrh kineske web stranice za mikroblogiranje Weibo i dominirao kao tema broj 1 u trendu tijekom dana. Lokalni lanac pića Luckin Coffee ispričao se obožavateljima nakon što je ostao bez postera za igru ​​koje je dijelio s ledenim Americanosima.

Dostupan i na PlayStationu 5, Wukong nudi borbu koja podsjeća na FromSoftwareov Dark Souls. Naslov, koji se razvija od 2018., igrači i kritičari smatraju najozbiljnijim pokušajem Kine da napravi visokobudžetnu uspješnicu za PC i konzole koja bi mogla imati globalni odjek. Prethodni uspjesi zemlje uglavnom su bili u mobilnoj areni, a uključuju igre poput Genshin Impacta.

Izvor: Društvene mreže / Autor: Game Science

Glavne kineske stranice za recenzije, uključujući IGN China, ocijenile su Wukong ocjenom 10 od 10 uoči njegova predstavljanja. Njihovi kolege iz ostatka svijeta dali su uglavnom pozitivne, iako nešto niže ocjene, navodeći probleme s dizajnom i prijevodom.

U ponedjeljak je službena novinska agencija Xinhua objavila 30-minutni dokumentarac o tome kako je Game Science došao do svog prepoznatljivog proizvoda koji uključuje intervjue s produkcijskim timom. Još jedan članak Xinhue pohvalio je trud igre da realistično rekreira kulturne dragulje poput povijesnih hramova.

'Utjelovljujemo ljubav koju svatko ima prema ovoj zemlji i ovoj naciji', rekao je osnivač Game Sciencea Feng Ji u videointervjuu.