Era turbopunjenja polako ali sigurno vraća se i kod motocikala. Maleni pogled kroz ključanicu u ono što nas čeka, ili bolje rečeno prislanjanje uha na zid, pružio nam je Kawasaki
Japanci nas već tjednima draže svojom prinovom u supersportskom segmentu, Ninjom H2, no kriju tehničke detalje kao zmija noge.
Posljednjim videom pružili su nam priliku čuti zvuk pogonske jedinice za koju jedino znamo da koristi kompresor koji pokreće radilica.
H2 je potencijalni nasljednik Ninje ZX-14R no nekako sumnjamo da će naslijediti 1.4-litreni linijski četverocilindrični motor. Umjesto njega, šuška se, za sumanuta ubrzanja bit će zadužena turbopunjena izvedba 636-kubičnog četverocilindraša iz malenog ZX-6R.
Manji motor znači i manje kilograma, a ako će razvijati 200 KS kao prethodnik možemo samo zamisliti kako će se to odraziti na performanse.
S nestrpljenjem iščekujemo premijeru. Poslušajte zašto.