Dok VR svijet još uvijek nije niti počeo nagrizati potrošačko tržište (posebno kad je riječ o hardveru), IT divovi se polako ali sigurno pripremaju na njega. Na YouTube su tako polako počeli stizati video materijali u 360 stupnjeva, a nakon sadržaja - vrijeme je i za reklame
'Pogledajte budućnost videa tako što ćete gledati iza sebe', stoji u naslovu novog teksta na Google blogu. IT div iz Mountain Viewa objašnjava kako su filmovi već sada vrlo moćan medij za povezivanje s potrošačima, no postoji i korak više - plovidba u svijet filmića i oglasa u 360 stupnjeva.
U internetskom pregledniku Chrome, ali i mobilnim YouTube aplikacijama za iOS i Android odnedavno je moguće koristiti miša za 'kretanje' unutar filmića, ili čak senzore u pametnim telefonima (posebno vrijedi isprobati VR iskustvo s Google Cardboardom).
Google navodi kako su za neke od filmića u 360 stupnjeva rezultati bili fenomenalni, poput onih brandova Coca-Cola ili Nike:
Oglašivački IT div navodi kako je Bud Light postao prvi oglašivač u SAD-u koji je otkrio TrueView oglasni materijal za filmiće u 360 stupnjeva. Stvari na tržištu uistinu postaju sve zanimljivije, a što je potrebno za izradu takvih oglasa moguće je pročitati na Google blogu