Marketing se u posljednjih deset godina značajno promijenio, postao je kompleksniji i zahtjevniji. Kupci su iz temelja promijenili svoje kupovne navike, način na koji dolaze do informacija, kako donose odluke o kupnji, a često i kako obavljaju kupnju. Potrebno je uložiti puno više napora kako bi tvrtke uspjele doći do svoje ciljne skupine pravilnom segmentacijom
Tijekom 2015. dogodio se preokret u načinu pristupa korisnika Internetu. Mobilni promet (pristup internetu s mobilnih uređaja) prerastao je broj korisnika koji pristupaju sa svojih desktop računala, a Google je, kao najveća svjetska tražilica, započeo s kažnjavanjem web-stranica koje nisu prilagođene za pregled mobilnim uređajima.
S obzirom na to da je područje promocije, mjerenja i optimizacije marketinških aktivnosti na internetu postalo izuzetno kompleksno te se mijenja iz dana u dan, potrebno je kontinuirano se educirati iz svih relevantnih područja internetskog marketinga.
Edukacijski centar Mirakul 18. ožujka upisat će novu generaciju polaznika Internet marketing Akademije, višemjesečnog specijalističkog modularnog programa stručnog usavršavanja. Akademija se sastoji od osam redovnih modula, ukupnog trajanja 72 nastavna sata te dva izborna modula, u trajanju dodatnih 16 nastavnih sati, trajanje programa je od 18. ožujka do 30. rujna 2016. godine.
Upisom na Internet marketing Akademiju polaznici će kroz module koji su optimalno raspoređeni tijekom godine, naučiti sve najnovije tehnike i alate za digitalno poslovanje i oglašavanje, upoznati vodeće hrvatske stručnjake iz područja digitalnog marketinga te razmijeniti kvalitetna iskustva s drugim polaznicima koji u pravilu dolaze iz vodećih hrvatskih tvrtaka koje imaju iznimno visoka očekivanja od učinkovitosti marketing aktivnosti i prodaje putem interneta.
Pregled programa po modulima:
MODUL 1 (18. ožujka 2016.) - Integrirana marketinška komunikacija na Internetu
MODUL 2 (8. travnja 2016.) - Internet marketing
MODUL 3 (22. travnja 2016.) - Upravljanje web projektima i prodaja putem Interneta
MODUL 4 (12. i 13. svibnja 2016.) - SMM – Marketing na društvenim mrežama
MODUL 5 (3. lipnja 2016.) - SEO - Optimizacija web stranica za tražilice
MODUL 6 (16. lipnja 2016.) - Google AdWords – osnovni modul
MODUL 7 (9. rujna 2016.) - Google AdWords – napredni modul
MODUL 8 (30. rujna 2016.) - Google Analytics – analiza uspješnosti web sjedišta
MODUL 9 - IZBORNI (14. listopada 2016.) - Mobilni marketing
MODUL 10 - IZBORNI (28. listopada 2016.) - Online odnosi s javnošću i krizno komuniciranje
Na programu ćete saznati:
- koji su najpopularniji trendovi u području digitalnog oglašavanja
- kako oglašavati u realnom vremenu
- na koje sve kanale plasirati sadržaj kako bi došao do krajnjeg ciljanog kupca
- kako napraviti oglas s dizajnom koji poziva na akciju
- kako optimizirati postojeće kampanje ili integrirati digitalnu strategiju oglašavanja u svoj miks marketinga
- kako efikasno uskladiti online kampanje s poslovnim ciljevima
Mirakul je okupio vodeće hrvatske stručnjake iz područja digitalnog poslovanja koji u sklopu programa Internet marketing Akademije polaznicima prenose aktualna specijalistička znanja i najnovije trendove iz područja digitalnog marketinga, uče ih kako koristiti najnovije alate i tehnike za online marketinške aktivnosti i mjerenje učinkovitosti istih, te ih upoznaju s uspješnim studijima slučaja.
Edukacijski centar Mirakul do sada je iz područja internetskog marketinga educirao preko tisuću polaznika iz vodećih hrvatskih tvrtaka i institucija, a prosjek ocjena svih seminara je iznad 4,5 – što je dokaz ispunjenih očekivanja polaznika.
Seminari i radionice održat će se u Zagrebu – u kongresnom centru FORUM Zagreb.
Upisi su započeli, svoje mjesto možete rezervirati već sada i iskoristiti promotivni popust do 4. ožujka.
Sve dodatne informacije o programu, predavačima i uvjetima upisa mogu se naći na web stranicama www.mirakul.hr/edukacijski-centar/internet-marketing-akademija