Google planira prikazivati oglase na svemu što nas okružuje, od automobila, hladnjaka i termostata do pametnih naočala i satova
Bili su to prisiljeni otkriti u pismu američkom financijskom regulatoru SEC-u (Securities and Exchange Commission), kako bi opravdali zašto ne bi trebali otkriti prihode od mobilnih uređaja.
Iz SEC-a u zatražili tu informaciju, no u Googleu tvrde kako nema smisla izdvajati prihode od mobilnih uređaja zato što će se 'definicija mobilnog mijenjati' kako će se novi uređaji pojavljivati. Očekuju kako će oglase moći prikazivati na vrlo širokom rasponu uređaja.
To baca više svjetla na kupovinu tvrtke Nest Labs, za koju je Google spreman platiti 3,2 milijarde dolara (blizu 19 milijardi kuna), a koja proizvodi termostate i detektore dima.
Nest je svojedobno morao smirivati svoje korisnike, zabrinute zbog toga što bi njihovi podaci mogli završiti u Googleovim rukama kao materijal za ciljane oglase. Google je u međuvremenu potvrdio kako ne namjerava prikazivati oglase na Nestovim uređajima.
Google krajem godine planira na tržište izbaciti projekt Android Wear, koji uključuje i pametne satove. Pokretat će ih posebno izdanje Androida i usluga Now. Prikazivat će obavijesti, upozorenja i upute.
Google je dosad prikazao dva koncepta budućih satova, u okruglom I četvrtastom izdanju, koji reagiraju na glasovne naredbe i imaju zaslone osjetljive na dodir. S LG-om, Samsungom i Motorolom pregovara kako bi uvrstili taj softver u svoje uređaje.
Izvor:Daily Mail