Facebook danas slavi deset godina postojanja, a priključuje mu se sve više odraslih. Suprotno ranijim izvještajima, ukupan broj aktivnih tinejdžera ostaje vrlo visok, pokazuje istraživanje Pew Research Centrea. No to je tek mali dio podataka koje su istraživači izvukli na vidjelo
Neki od korisnika ne vole određene aspekte Facebooka, ali je vrlo zanimljivo da strah od propuštanja kakve društvene aktivnosti nije među njima. Stvari koje se najmanje sviđaju korisnicima ove društvene mreže su pretjerana podjela sadržaja, označavanje ili podjela osobnih informacija bez prethodne dozvole i sl. Ne pretjerano začuđujuće, roditelji su posebno protektivnog karaktera - čak 57 posto korisnika s djecom mlađom od 18 nije sretno zbog toga što drugi ljudi dijele fotografije njihove djece bez dozvole.
Muškarci i žene obično imaju različite razloge zašto koriste ovu mrežu, no postoje i dva bitna koje dijele - sve počinje povezivanjem uz sadržaj, smijehom i sličnim dok se čitanje novosti i traženje podrške na mreži nalazi u mnogo manjem omjeru.
Zanimljivosti radi, više od pola svih odraslih korisnika Facebooka ima više od 200 umreženih prijatelja, 39 posto odraslih ima između 1 i 100 prijatelja, a svega 15 posto ima više od 500 prijatelja.
Dvanaest posto korisnika navodi da ih je netko zamolio da uklone osobu iz svoje mreže prijatelja. Naravno, ne iznenađuje podatak da se to obično događa mlađim korisnicima: 19 posto populacije od 18 do 29 godina kaže da je netko od njih tražio uklanjanje osobe iz mreže.
Korisnici Facebooka nisu toliko aktivni kada je riječ o pisanju statusa, ali su zato vrlo aktivni kada se komentira i 'lajka' sadržaj drugih korisnika. Čak 25 posto njih kaže kako nikad ne stavljaju ili mijenjaju svoje statuse, 44 posto ih, s druge strane, 'lajka' sadržaj drugih prijatelja barem jednom dnevno, a 29 posto njih čini to više puta dnevno. Pola internetskih korisnika koji se ne nalaze na ovoj društvenoj mreži živi s nekim tko to čini.
Izvan istraživanja Pew Centrea, kompanija je u nedavnom izvješću Form 10-K vladinoj agenciji za poslovanje otkrila da su dupli korisnički računi činili između 4,3 i 7,9 posto svih mjesečno aktivnih korisnika u 2013. U detaljnom izvješću stoje razlike između pojedinih, kao i akcije koje se poduzimaju unutar kompanije kako bi se smanjio utjecaj takvih računa na 'stvarnu sliku'. Istovremeno, otkriveno je da je lažnih korisničkih računa neusporedivo manje u razvijenim zemljama (SAD, UK) nego u zemljama u razvoju (Indija, Turska).