UPORNI SU

Nikog nije briga za pametne satove, no proizvođači ne posustaju

10.07.2014 u 10:41

Bionic
Reading

Zašto pametni satovi još nisu popularni? To pitanje postavili su si i u časopisu Time. Kao odgovor, ponudili su četiri moguća razloga

Proveli su i malo istraživanje, tijekom kojeg su na web odredištu FindTheBest pratili i uspoređivali promet i angažman korisnika za više kategorija proizvoda, od pametnih telefona preko laptopa do pisača i procesora.

Ispostavilo se kako su posjetitelji tog web odredišta tri puta češće tražili gadgete specijalizirane za vježbanje i 40 puta više pametne telefone nego pametne satove


Zašto? Evo čega su se domislili u Timeu.

1) Nezgrapni su

Prema podacima WatchStationa, prosječna debljina ručnog sata je između osam i 12 milimetara. Sve između šest i osam mm smatra se tankim. Većina pametnih satova deblja je do deset mm.

Iznimka su Sonyjev SmartWatch 2 (9 mm), Samsungov Gear Live (8,9 mm), and LG-ev G Watch (9,9 mm). No, među satovima ih se još uvijek smatra krupnijima. A za masovno tržište dizajn i udobnost važniji su od specifikacija i mogućnosti.

2) Preskupi su

Dok kupci o satovima razmišljaju u gotovo isključivo dvije kategorije (vrlo jeftini i vrlo skupi), proizvođači pametnih satova guraju im proizvode u kategoriji koja je između (otprilike u rasponu između 100 i 250 dolara, odnosno 550 i 1380 kuna).


3) Nisu riješeni problemi s baterijom

Nekolicina pametnih satova može raditi mjesecima s jednim punjenjem. Gotovo svi ostali jedva mogu izdržati tjedan dana. Situacija je to gora što su zasloni bolji i što je sat pametniji. Drugim riječima, imate još jedan uređaj više koji trebate puniti svaku večer. Proizvođači pametnih satova mogu i moraju bolje.

4) Što će nam?

Fora su, zgodni su, možemo s njima ponešto što ne možemo s pametnim telefonima. Je li to, samo po sebi, dovoljno? Čini se kako nije. Jednostavno, ne rješavaju niti jedan opipljiv i doista važan problem.

Izvor:Time