Ovih dana po medijima se više provlači podatak o lošoj prodaji (brand) računala nego li o svijetu tablet uređaja. Ipak, ni tableti ne stoje baš najbolje. Analitička kuća IDC otkriva kako su u prvom kvartalu proizvoači zabilježili pad od 14,7 posto
I dok je prvi kvartal godine obično karakteristično loš(iji) za proizvođače, posebno nakon dobrog perioda prazničkih rasprodaja, IDC navodi kako veliku ulogu u padu ima i zasićenje tržišta. Taj parametar nije nešto novo - Apple možda i dalje kraljuje u svijetu tableta (s 25,9 posto udjela), no već niz kvartala bilježi pad za padom s isporukom iPad uređaja. Gotovo svi vodeći proizvođači su zabilježili pad prodaje u prvom kvartalu, a to uključuje Apple, Samsung i Lenovo.
Izuzeci su Amazon i Huawei, no količina njihovih isporučenih uređaja nije ni blizu Appleovim rezultatima (10,3 milijuna isporuka u prvom kvartalu u usporedbi s po 2,2 i 2,1 milijun).
Drugo mjesto po količini isporuka nastavlja držati Samsung, s 15,2 posto udjela, a slijede Amazon (5,7 posto), Lenovo (5,5 posto) i Huawei (5,2 posto). Uslijed govora o 'padu PC tržišta', Intel je nedavno odlučio rezati radnu snagu, iako analitičke kuće (Gartner i IDC) smatraju da će Windows uređaji (osobna računala) u obliku 2u1 hibrida vidjeti dalji rast na globalnom tržištu.