Dizajnerski je Mazda krenula u smjeru u kojem ide već dugo, evolucijom dizajna, što je u skladu s premium smjerom tvrtke
O popularnosti SUV-ova u svijetu dovoljno govori to da je CX-5 bazni model Mazde, nosi više od 25 posto prodaje te je od 2012. godine prodan u više od 1,4 milijuna primjeraka. Stoga ne čudi to da je Mazda brzo krenula u obnovu ovog modela, predstavljenog na LA Auto Showu.
Novo težište automobila je niže 10 milimetara, a povećan je i razmak između prednjih i stražnjih kotača, kao i obujam prtljažnika, koji sad iznosi 505 u odnosu na dosadašnjih 500 litara.
Motori uključuju Mazdine 2,2-litrene dizele te benzince 2.0 i 2.5 uparene s ručnim ili automatskim mjenjačima sa šest stupnjeva prijenosa, dok prediktivni pogon na sve kotače odsad dolazi sa sustavom torque vectoring, odnosno mogućnošću raspodjele snage ne samo između osovina, nego i među pojedinačnim kotačima. Osim pogona, dinamičnija bi trebala biti i vožnja jer je torzijska rigidnost automobila povećana za 15,5 posto.
Dinamičnija je, ali ne i neudobnija, jer su u Mazdi, kako naglašavaju, radili na tome da osjećaj u vožnji bude udobniji pa su tako doradili ovjes i sjedala te stražnju klupu s ciljem većeg komfora. Osim navedenog, tu je mogućnost razgovjetnijeg razgovora u kabini za 10 posto jer je buka prilikom vožnje stotinu kilometara na sat smanjena za 1,3 decibela. Nova Mazda CX-5 stići će na tržište iduće godine.