Dok ljubitelji animiranih filmova s nestrpljenjem očekuju Big Hero 6 u kinima, riječ je o jednom od tehnoloških čuda. Do sad po računalnu snagu najzahtjevniji film iz Disneya je tražio korištenje podatkovnih centara s 55 tisuća jezgri na četiri lokacije, a posebnost je i u tom što je film napravljen na programu za renderiranje u beta izdanju
U razgovoru za Engadget, tehnička ekipa za film Big Hero 6 je u nekoliko navrata napomenula koliko je neobično to da je film napravljen na softveru u beta izdanju. Riječ je o Hyperionu, softveru kojeg je Disney napravio iz temelja kako bi se zahtjevne i složene scene napravilo onako kako su to zamislili tvorci filma - uz nevjerojatno kvalitetno osvjetljenje.
Hyperion je opisan kao najveći i najrizičniji potez u istraživanju i razvoju animacijskih tehnologija, a šef tehnološkog odjela Andy Hendrickson navodi kako je situacija 'analogna izgradnji automobila dok se istovremeno vozite u njemu'. Zbog svega toga, u izradi filma je postojao i plan B, kojim bi se film renderirao u nečem drugom. Tim od deset ljudi je u dvije godine radio na Hyperionu, a u više navrata su sredstva bila prilično tanka.
Zbog čega je autorima filma, i u konačnici, samoj kompaniji toliko stalo do takvog komada softvera? Njime su animatori za ovaj film pa i buduće filmove pošteđeni priličnog napora ručne animacije jednog odbijanja neizravnog izvora svjetla. Zahvaljujući Hyperionu, moguće je simulirati 10 do 20 odbijanja neizravnog svjetla bez pretjerane intervencije - što u konačnici publika može doživjeti zdravo za gotovo kada vidi film u cjelosti.
Osvjetljenje svake scene i efekti okoliša, zrake svjetla koje prolaze kroz meko tijelo robota Baymax - sve to je zahtijevalo korištenje automatiziranih sustava i nevjerojatnu računalnu snagu. Više o svemu je moguće vidjeti u intervjuima: