TikTok je poslio bivšeg voditelja Disneyjevih usluga, Kevina Mayera, kao izvršnog direktora. Mayer je u razgovoru za WSJ najavio da planira istražiti poslovne prilike u glazbi i gejmingu dok kompanija nastoji zaraditi na aktualnom porastu interesa u platformu
TikTokov novi izvršni direktor Kevin Mayer planira istražiti područja 'glazbe i gejminga' kao jedan od glavnih planova nakon što 1. lipnja preuzme kormilo brzorastuće društvene mreže. Bivši vodietlj streaming servisa u Disneyju je tijekom razgovora za Wall Street Journal rekao da želi istraživati 'usko povezane ili bliske poslove koji također zarađuju puno novca, s naglaskom na gejming i glazbu.
Kao relativno nov igrač na sceni društvenih mreža, TikTok je imao jako velik utjecaj na gejming industriju. Popularne pjesme koje se pojavljuju na TikToku iz mjeseca u mjesec pronalaze mjesto i na Billboardovoj Hot 100 listi. Veći broj pjesama koje se pojavljuju na top listama znači i veći broj oglašivača koji su spremni reklamirati na platformi. Korak iza brojnih kompanija koje ciljaju 'generaciju Z' tu su i gejming kompanije koje u eri koronavirusa bilježe dramatični porast zarade.
Kompanija koja se bavi esportovima i igrama, ReKTGlobal najavila je suradnju s kompanijom za menadžment talenata TalentX Entertainment kako bi stvorili novu eru tvoraca sadržaja koji će videoigre reklamirati influencingom.
Premda gejming polako curi u TikTok, velik broj moćnijih kompanija oklijeva s dolaskom na sve popularniju platformu. 'Oni još nisu pronašli način kako reklamirati gejming na TikToku' rekao je Jason Wilheim, izvršni direktor TalentX Gaminga. 'Trebate ispuniti velik broj vrlo važnih uvjeta da biste počeli prenositi videoigre. TikTok očigledno za to još nije spreman, no vjerujemo da ćemo pronaći neku soluciju' komentirao je u razgovoru s Business Insiderom.