VOZILI SMO

Novi Renault Megane stigao u Hrvatsku

12.02.2016 u 19:51

  • +9

Renault Megane

Izvor: Promo fotografije / Autor: renault

Bionic
Reading

Nakon tri generacije i 6,6 milijuna prodanih primjeraka konačno je pred nama novi Megane. Četvrta generacija donosi pregršt novosti, što je poprilično uočljivo već na prvi pogled. Novi Megane imali smo prilike isprobati na regionalnoj prezentaciji u Rovinju

Francuzi su otišli korak dalje i novi Megane bit će teško ne primijetiti na prometnici: tu je C-oblik agresivno dizajniranih prednjih dnevnih svjetala, kao i LED stražnja pozicijska traka, a odluče li se kupci i na full LED prednje lampe, malo je reći da će noć pretvarati u dan. No Renault ni tu nije stao. Putnici i iznutra mogu birati svjetlosni ugođaj između pet boja.

Čitav ovaj proces podešavanja olakšava R-link sustav s ogromnim 8,7-inčnim ekranom osjetljivim na dodir. Vozač će moći birati između predefiniranih postavki ovjesa, motora i upravljačkog sklopa ili osjetljivost svega navedenog podesiti po vlastitim željama.

Po prvi put Renault je u C-segmentu ponudio i sustav upravljanja na sva četiri kotača 4Control, što bi Megane trebalo učiniti jednim od boljih vozačkih automobila na tržištu.

Što se samih mjera tiče, Megane je 6 cm duži, 52 mm niži uz kraće prevjese i duži međuosovinski razmak. Od ovog potonjeg najviše su profitirali putnici straga - i natprosječno visoki će se bez problema smjestiti. Prtljažnik ima volumen od 434 litre dok se preklapanjem klupe dolazi do dodatnih 800-tinjak litara prostora.

Kako i pristoji modernom automobilu, Megane je nakrcan sigurnosnom opremom - od sustava za prepoznavanje prometnih znakova i upozoravanja o nesvjesnom napuštanju trake pa sve do adaptivnog tempomata i automatskog kraćenja dugih svjetala prilikom susreta s nadolazećim prometom.

Megane će biti ponuđen sa šest paketa opreme i pet motora. Osnovu čini 1,2-litreni turbobenzinac sa 100 KS, odnosno 1,5-litreni common-rail dizelaš s 90 KS. Dizelaše sa 110, odnosno 165 KS Renault će nuditi i s automatskim mjenjačem, kao i benzince sa 130 i 205 KS. Potonji, model GT, bit će i najsnažniji u ponudi do dolaska RS-a.

Koliko to košta? Za osnovnog benzinca potrebno je izdvojiti 119.900 kuna dok je osnovni dizelaš 10.000 kuna skuplji.