Smart ForTwo i ForFour
Izvor: Promo fotografije / Autor: smart
Smart ForTwo i ForFour
Izvor: Promo fotografije / Autor: smart
Za razliku od druge generacije Smart ForTwoa, koji je u osnovi bio redizajnirana prva generacija, novi model treće generacije je - polovica Twinga
Tako je - novi Smart ForTwo i ForFour dijele platformu s francuskim mališanom. To znači da se motori nalaze straga, isto kao i pogon, a novost je to da će osim automatiziranog mjenjača s dvije spojke u ponudi napokon biti i ručni peterostupanjski mjenjač. Hura!
Novi Smart ForTwo je zadržao dužinu svojeg prethodnika od 2.690 mm, no zato je poprilično širi (1.660 mm). ForFour je pak s 3.490 mm dosta duži, a raspolaže i parom vrata više. Smještaj za četvero putnika, ipak, utjecao je na prtljažnik, pa tako ForFour raspolaže sa 185 litara obujma, u odnosu na ForTwoovih 260 litara.
Krug zakretanja ovih mališana je impresivan - 6,95 m za ForTwo i 8,65 m za ForFour.
Temeljito je redizajniran i interijer koji će kupci moći individualizirati po vlastitom ukusu.
Vlasnici će moći birati između dva benzinska motora - jednolitrenog atmosferca sa 70 KS i 91 Nm te turbopunjenog 0,9 trocilindraša sa 89 KS i 135 Nm. Kasnije će u ponudi biti i najslabija izvedba sa 60 KS.
Automobil će svjetsku premijeru imati ove jeseni u Parizu, a u prodaju kreće od studenog, navodno po istim cijenama aktualnog modela, s time da bi ForFour trebao biti 600-tinjak eura skuplji.