Opel Corsa
Izvor: Promo fotografije / Autor: opel
Opel Corsa
Izvor: Promo fotografije / Autor: opel
Peta generacija Opelovog mališana zadržala je prepoznatljiv oblik svojeg prethodnika, ponajviše stoga jer su u Russelsheimu odlučili iskoristiti postojeću platformu
To znači da novi automobil djeluje kao redizajn starog, a vidjet ćemo koliko će se ova strategija isplatiti Opelu u izuzetno kompetitivnom segmentu B.
Dužina automobila povećana je za tek 3 mm, pa su i dimenzije prtljažnika ostale gotovo iste s volumenom koji iznosi 285 litara.
Unutrašnjost je zato kompletno nova, a Corsa je i opremljenija nego prije, te će biti dobavljiva sa 7-inčnim displejom osjetljivim na dodir, bi-xenon svjetlima, automatskim dugim svjetlima, upozorenjem za nesvjestan prelazak iz trake u traku, upozorenjem na objekt u mrtvom kutu, kamerom za vožnju unatrag itd.
Opel je unaprijedio arhitekturu i geometriju ovjesa na novoj Corsi te će je nuditi s postavkama šasije Comfort i Sport. Tu je i direktniji elektronski servo, a najveća mehanička novost je novi jednolitreni trocilindrični turbobenzinac s direktnim ubrizgavanjem pod poklopcem koji razvija 90 odnosno 115 KS te 170 Nm pri 1.800 o/min. Opel ne navodi podatke o njegovoj potrošnji, no ne sumnjamo da je riječ o vrlo štedljivoj jedinici.
Tu su i 1,4-litreni atmosferac sa 89 KS te turbopunjena verzija s 99 KS, a ljubiteljima dizela na raspolaganju će biti dvije izvedbe 1,3-litrenog CDTI-ja sa 74 i 94 KS. Snagu na prednje kotače standardno prenosi ručni šesterostupanjski mjenjač dok je šesterostupanjski automatik dostupan uz nadoplatu.
Opel još treba definirati cijene, no bez obzira na njih, svakako nam u komentarima recite što mislite o novoj Corsi.