Microsoft Hrvatska je pred više od 100 predstavnika hrvatskih tvrtki održao CRM Customer Engagement Roadshow, tijekom kojeg je predstavio svoje rješenje za upravljanje odnosima s kupcima Dynamics CRM
Prema istraživanjima analitičke kuće Forrester Research danas trećina kupaca preferira rješavanje problema s proizvodima i uslugama putem direktne komunikacije. Posljedica je da sama usluga postaje značajno kompleksnija te je nužno da prodajno osoblje bude opremljeno s najboljim tehnološkim alatima kako bi mogli u kratkom roku odgovoriti na zahtjeve kupaca.
S obzirom na to ne čudi da tržište CRM-a ubrzano raste i da će prema procjenama neovisnih analitičarskih kuća u 2020. godini vrijediti 37 milijardi eura. Hrvatska prati svjetske trendove i bilježi dvocifreni rast ovog tržišta u posljednjih nekoliko godina.
Tijekom konferencije u organizaciji Microsofta Hrvatska naglašeno je i kako se Microsoft Dynamics CRM, prema evaluaciji svih neovisnih analitičarskih kuća, pozicionira kao lider u kontekstu veličine postojeće korisničke baze, funkcionalnosti proizvoda i snage vizije te kroz obradu podataka pruža trenutačne informacije i vrhunsku kolaboraciju koja podiže nivo angažmana s korisnikom/kupcem na visoku razinu.
O važnosti upravljanja odnosima s kupcima govori i podatak iz nedavnog izvještaja Customer 2020, prema kojem će korisničko iskustvo do 2020. biti važniji faktor od cijene i karakteristika proizvoda prilikom odabira pojedinog branda.
Posebnu pažnju privuklo je predavanje tvrtke Rolls Royce o modelu povećanja lojalnosti kupaca putem pružanja efikasnije usluge.
Tehnološka rješenja bazirana na Microsoft Dynamics CRM-u utjecala su na značajne uštede avio industrije pomažući im da dobiju trenutačne uvide u moguće kvarove te tako optimiziraju letove i ostvare uštede na održavanju i potrošnji goriva.
Stariji potpredsjednik tvrtke Rolls-Royce Nick Farrant naglasio je kako je rješenje od tvrtke Microsoft podržalo njihov inovativni poslovni model te od gomile podataka koje su prikupljali omogućilo uvide u smislene informacije i vrijedne zaključke te u konačnici osiguralo bolje iskustvo za putnike.
Osim Rolls Roycea, holding Agrokor je predstavio implementaciju rješenja Dynamics CRM u svojim tvrtkama.