NUANCE VOICE

Oglasi s kojima pričate?

03.04.2013 u 13:08

Bionic
Reading

Oglasi s kojima razgovarate na svom mobilnom uređaju? Koji vam služe za zabavu ili kao osobni asistent? Nuance Voice pokušava učiniti baš to

Oglašavanje na mobilnim platformama izuzetno je zanimljivo za velike kompanije u posljednje vrijeme. I dok one pokušavaju smisliti nove načine kako zaraditi novac i plasirati oglase, korisnici sve češće i sve glasnije negoduju.

Međutim Nuance Mobile otišao je korak dalje i predstavio oglašavanje koje bi moglo biti zabavno za korisnike.

Kako piše PC World, Nuance Voice je usluga koja omogućava korisnicima da razgovaraju s oglasima na njihovim mobilnim uređajima. Takav oglas nudi mogućnost da mu korisnik postavi pitanje te mu odgovara u skladu s uslugom koju oglašava.

Ideja je da korisnici shvate takve glasovne oglase više kao prijatelja ili osobnog asistenta nego kao nužno zlo.

Nuance Voice iskorištava činjenicu da moderni mobilni uređaji bilježe korisnikovu lokaciju, navike, ali i osnovnu zadaću uređaja - interakciju.

Ističu da su istraživanja pokazala da razgovor stvara trajnije sjećanje o nekom oglasu nego kada je oglas prikazan samo kao slika na ekranu.

'Glas je već promijenio mobilno sučelje omogućivši korisnicima brži i jednostavniji pristup informacijama, ljudima i sadržaju. Ni mobilno oglašavanje ne bi trebalo biti ništa drugačije, već bi trebalo biti posebno dizajnirano kako bi iskoristilo jedinstvene mogućnosti mobilnih uređaja', istaknuo je glavni menadžer Michael Thompson.

Iako još nema oglasa koji koriste Nuance Voice, oglašivači bi mogli objeručke prihvatiti takav način oglašavanja.

A korisnici? Nekima bi vjerojatno razgovor s oglasom mogao biti zabavan, druge bi vjerojatno mogao smetati. Pravo stanje znat ćemo tek kad se neki od oglašivača i odluči na Nuance Voice.