Testiranje oglasa koji bi se pojavljivali na stranicama profila navodno je već počelo. Ako se pojave na vašem profilu, neće ih biti teško zamijetiti
Nalaze se, naime, u posebnom odjeljku, označenom s 'Sugeested by Twitter'. Kakav će konačni oblik imati, teško je reći. Moguće je da će biti značajno promijenjeni zaživi li i službeno dogovor s Googleom, na što bi mogli čekati još nekoliko mjeseci.
Promo tvitovi na korisničkim profilima jedan je u nizu Twitterovih eksperimenata, kojima pokušava povećati prihode s prošlogodišnjih 1,4 milijarde dolara na 14 milijardi u 2024. godini.
Dio je to šireg plana, u sklopu kojeg u Twitteru nastoje monetizirati sadržaj i učiniti svoju paletu oglašivačkih proizvoda raznolikijom. Već su postigli dogovore s Googleom, japanskim ogrankom Yahooa i Flipboardom te promovirali korisničke račune brendova kao što je Mastercard.
Izvor:Mashable