Nagrada SoMoBorac dobit će ove godine novu kategoriju SoMoRitanac, namijenjenu najboljim domaćim i regionalnim digitalnim kampanjama koje su osvijestile javnost o nekom problemu, pomogle nekoj ugroženoj skupini ili pridonijele rješavanju nekog društvenog problema
Više o novoj nagradi doznali smo od Borisa Ličine iz organizacije SoMoBorca
Odakle ideja za nagradu SoMoRitanac?
Kao i svake godine, i ove smo tražili ideje kako osvježiti nagradu SoMoBorac. Ideja je bilo puno, a ova se nekako uhvatila na prvu.SoMoRitanac je odličan način da i mi damo dodatni poticaj ovoj vrsti kampanja - možda i mi budemo taj presudni trenutak da za njih čuje još veći broj ljudi.
Kakva bi digitalna kampanja koja želi konkurirati za nagradu trebala biti? Što bi sve trebala sadržavati?
Prije svega, kampanja koja želi konkurirati za nagradu SoMoRitanac mora ispunjavati uvjet da je rađena za neki viši cilj, odnosno opće dobro. To može biti kampanja koja je osvijestila javnost o nekom problemu, pomogla ugroženoj skupini ili pridonijela rješavanju nekog problema. I uvjet je, naravno, da je bila i na digitalnim platformama, što je danas gotovo nemoguće izbjeći.
Možete li navesti nekoliko primjera prošlih kampanja koje bi se mogle kvalificirati?
Prije nekoliko godina kampanja Korak u život danas bi ispunjavala sve preduvjete da se prijavi unutar ove kategorije. Ne sjećam se je li Ljubav je ljubav bila na digitalnim kanalima, ali je isto nešto što bi, ako jest, ušlo u ovu kategoriju. Za prošlu smo godinu sigurni da ih je bilo, ali njih ne smijemo izdvajati.
Tko se sve može prijaviti? Do kada je moguće poslati prijavu? Koliko prijava očekujete?
Mogu se prijaviti tvrtke i agencije, a same prijave će biti otvorene početka rujna. Finalisti i dobitnici će biti objavljeni tijekom Weekend media festivala, na kojem će SoMoBorac biti dodijeljen. Proteklih godina uvijek smo imali preko sto prijava, a koliko će ih biti u ovoj novoj specifičnoj kategoriji, doista je teško predvidjeti.
Prijave za nagraduSoMoBorac krenule su 28. lipnja i besplatne su. Deveto izdanje Weekend Media Festivala, regionalnog festivala komunikacija, bit će održano od 22. do 25. rujna u prostoru stare tvornice duhana u Rovinju.
Očekuje se više od 120 govornika, oko 4000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca, približno 350 studenata i gotovo 600 akreditiranih novinara.