S obzirom da je na uređajima poput pametnih telefona i tablet računala sve više podataka, posebno na značenju dobiva i mogućnost spremanja sigurnosnih kopija tih podataka - baš kako je to bitno i na standardnim računalima. U nastavku pročitajte nekoliko savjeta kako osigurati backup na Android uređajima
Jasno, ključ svega je podatke imati u više kopija. Za Android uređaje je možda u početku najjednostavnije iskoristiti mogućnost kopiranja sadržaja microSD kartice u uređaju na neki folder u stolnom računalu. Datum vam u imenu možda i nije nužan, jer će on biti vidljiv kada je sadržaj uopće i kopiran. No ovo je početak priče.
Za konkretna automatizirana (tzv. one-click-set) rješenja postoji i niz aplikacija kao što je Helium, G Cloud Backup itd. Ono što je zajedničko svim alatima jest jednostavno postavljanje i mogućnost prijenosa podataka na druge uređaje, računala i sl. - pa čak i postavljanje dana kada da se te sigurnosne kopije sinkroniziraju sa svježim sadržajem. Još jedna zajednička stvar jest to da obično njihovo korištenje (ili dodatne značajke) ipak koštaju.
Da, moguće je sve odraditi i 'ručno', iako je jasno da se od korisnika u tom slučaju traži nešto malo više.
Sinkronizacija kontakta, aplikacija, maila, kalendara i postavki općenito je omogućena unutar samog sustava. Dovoljno je otići na Settings > Privacy i označiti kućice Back up my settings i Automatic restore za aplikacije i postavke, a za kontakte, mail i kalendar valja otići na Settings > Account & sync. te označiti sinkronizaciju željenih stavki.
Fotografije je relativno jednostavno prebaciti pomoću aplikacije Google+, unutar koje se označi kućica za sinkronizaciju i trenutačno podizanje foto sadržaja na ovaj Googleov servis. Naravno, ručno je moguće prebacivati i kompletan DCIM folder koji sadrži fotografije s mobilnog uređaja na računalo.
U slučaju da ste korisnik usluge Google Voice, backup poziva te SMS poruka je već automatiziran zahvaljujući Googleu. U suprotnom postoje alati poput SMS Backup+ koji je besplatan.