HT NA VRHU

Ove su tvrtke najbolje komunicirale na Facebooku

12.02.2015 u 10:45

Bionic
Reading

HT je prvi mjesec ove godine završio na prvom mjestu u kategoriji društveno najposvećenijih brendova na Facebooku. Slijede Vipnet, Tele 2 i DM

Po izvješću Socialbakersa, Ledo je s finalnom objavom kampanje povratka starih brendova izbio na čelno mjesto u kategoriji top objava. Slijedi Ožujsko pivo s videom Uz Žuju svi pričamo istim jezikom. Premijerno za vas... Bednja!, dok je na trećem mjestu MBuy - Monika Posredovanje s objavom modne kombinacije s bež bluzom.

U kategoriji prvih pet brendova predvodnik je Samsung Hrvatska. Slijede BIPA, Drogerie Markt, Njuškalo i Monika - posredovanje. Pet brendova s najvećim stupnjem angažmana su Neslte, žitarice Lion, baranjski kulen, Pampers i PIK Vrbovec.

Što se najjačih medija tiče, popis predvodi 24sata. Iza njih su Index, Jutarnji list, Dnevnik.hr i Tportalhr.

Socialbakers je alat za analiziranje društvenih medija, praćenje statistika i drugu metriku koji prati Facebook, Twitter, Google Plus, YouTube i LinkedIn.